Мікіта Міхалкоў і Андрэй Канчалоўскі

Міхалкоў і Канчалоўскі плануюць канкураваць з McDonald’s

41
(абноўлена 09:55 15.04.2015)
Мэта іх сумеснага праекта "Ямо дома”, – імпартазамяшчэнне і стварэнне альтэрнатывы заходнім сетак грамадскага харчавання.

МІНСК, 9 кра — Sputnik. Рэжысёры і браты Мікіта Міхалкоў і Андрэй Канчалоўскі просяць у федэральных уладаў аказаць фінансавае садзейнічанне ў стварэнні нацыянальнай сеткі грамадскага харчавання, які зможа канкураваць з заходнімі сеткамі фастфуду, піша газета "Коммерсант".

Па інфармацыі выдання, рэжысёры папрасілі ў дзяржавы каля 18 мільёнаў даляраў на пілотны праект сеткі кафэ хуткага харчавання, якую плануецца назваць "Ямо хаты!". Паводле падлікаў партнёраў, выдаткі акупяцца на працягу пяці гадоў.

"Мэта гэтага праекта — садзейнічаць імпартазамяшчэнню і стварэнню альтэрнатывы заходнім сетках фастфуду", — цытуе газета аўтараў праекта.

Брэнд "Ямо дома!" належыць жонцы Канчалоўскага — акторцы і тэлевядучай Юліі Высоцкай, якую, да таго ж, прапануецца зрабіць тварам сеткі.

"Нацыянальную сетка грамадскага харчавання прапануецца стварыць у фармаце невялікіх магазінаў, сумешчаных з кафэ. Падрыхтоўка страў плануецца вырабляць на рэгіянальных фабрыках-кухнях, а меню на 30-40% будзе складацца з рэгіянальных прадуктаў", —  адзначае выданне.

Па словах аўтараў праекта, фабрыкі-кухні таксама будуць забяспечваць харчаваннем сацыяльныя ўстановы, у тым ліку дзіцячыя дамы і інтэрнаты.

Па дадзеных выдання, ва ўрадзе на чацвер прызначанае абмеркаванне праекта пры ўдзеле віцэ-прэм'ера Аркадзь Дварковіч, прадстаўнікоў Мінэканомікі, Мінпромторга, Мінсельгаса і адміністрацый Маскоўскай і Калужскай абласцей.

 У найбуйнейшай у Расіі замежнай сеткі фастфуду McDonald`s заявілі, што не баяцца з'яўлення новага канкурэнта. "У рынку харчавання ў Расіі вялікі патэнцыял для развіцця", — цытуе газета заяву прэс-службы сеткі грамадскага харчавання.

41
Тэги:
Спажывецкія тавары і паслугі, Mcdonald's Corporation, Андрэй Міхалкоў-Канчалоўскі, Мікіта Міхалкоў, Масква, Расія
Каментары