Чыгункі Беларусі і Латвіі падпісалі пагадненне аб супрацоўніцтве

© Photo : пресс-служба БЖД/Александр БачилоЦягнік і электрычка БЧ. Архіўнае фота
Цягнік і  электрычка БЧ. Архіўнае фота - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Бакі таксама ўзгаднілі парадак перадачы грузаў і вагонаў і дамовіліся прадоўжыць паляпшэнне пасажырскіх перавозак паміж Мінскам і Рыгай.

МІНСК, 5 ліп — Sputnik. Беларуская чыгунка і ДАА "Латвійская чыгунка" па выніках перамоў кіраўнікоў чыгуначных ведамстваў падпісалі пагадненне аб супрацоўніцтве, паведамілі Sputnik у прэс-цэнтры БЧ.

Таксама было заключана пагадненне аб парадку перадачы грузаў, грузавых і пасажырскіх вагонаў, кантэйнераў паміж БЧ і LDZ CARGO (даччынае прадпрыемства ЛЧД).

"У ходзе перагавораў бакі абмеркавалі стан грузавых і пасажырскіх перавозак, перспектывы іх развіцця ў другім паўгоддзі 2016 года, разгледзелі праекты пагадненняў аб супрацоўніцтве па арганізацыі руху цягнікоў і зместу чыгуначнай інфраструктуры і аб парадку перадачы грузаў, грузавых і пасажырскіх вагонаў, кантэйнераў", —  паведамілі ў прэс-цэнтры БЧ.

Акрамя таго, удзельнікі перамоў абмеркавалі магчымасць прыцягнення дадатковых аб'ёмаў перавозак грузаў у складзе кантэйнернага цягніка ZUBR, а таксама арганізацыю перавозак грузаў з латвійскіх партоў з выкарыстаннем рэфрыжэратарнага рухомага саставу БЧ.

У БЧ адзначылі, што сёння на долю грузавых перавозак паміж Беларуссю і Латвіяй прыпадае каля чвэрці ад агульнага аб'ёму міжнародных перавозак БЧ. У 2015 годзе аб'ёмы перавозак грузаў у дачыненнях Беларусь — Латвія па міждзяржаўнаму стыку Бігосава — Індра склалі 30,5 мільёнаў тон і выраслі на 2% у параўнанні з 2014 годам. Экспартныя перавозкі грузаў з Беларусі ў Латвію і яе парты выраслі ў 1,6 разы.

"Асаблівая ўвага была нададзена арганізацыі пасажырскіх перавозак паміж Мінскам і Рыгай і магчымасці стварэння больш прывабных умоў праезду ў параўнанні з іншымі відамі транспарту. Праца па папулярызацыі пасажырскіх перавозак паміж сталіцамі Беларусі і Латвіі будзе прадоўжана", —  дадалі ў прэс-цэнтры.

Там нагадалі, што з 1 ліпеня ў складзе цягніка № 88/87 "Мінск — Рыга" пачаў курсіраваць вагон з месцамі для сядзення, кошт праезду ў якім можна супаставiць з коштам праезду ў аўтобусе. З 1 чэрвеня і да канца бягучага года БЧ па ўзгадненні з чыгункамі Латвіі ўвяла на гэты цягнік зніжкі і надбаўку да агульнага кошту праезду ва ўсіх катэгорыях вагонаў у залежнасці ад тэрмінаў продажу квіткоў.

Стужка навiн
0