Дарожныя работы, архіўнае фота

Рэканструкцыю трасы М6 Мінск - Гродна цалкам завершаць да канца года

25
(абноўлена 10:44 25.09.2019)
Участкі трасы, якія былі пабудаваныя раней і не патрапілі ў маштабную рэканструкцыю, таксама адрамантуюць да нарматыўнага ўзроўню.

МІНСК, 25 вер - Sputnik. Дарожнікі плануюць скончыць рамонт на аўтадарогах М6, а таксама М1 (Е30) да канца года, пра гэта паведаміў намеснік начальніка галоўнага ўпраўлення аўтамабільных дарог Мінтранса Мікалай Чарнюк.

Прадстаўнік міністэрства запэўніў, што ў гэтым годзе дарожнікі выканаюць усе пастаўленыя планы. У першую чаргу гэта датычыцца бягучага і капітальнага рамонту пакрыцця.

"Мы забяспечым камфортныя і бяспечныя ўмовы як для карыстальнікаў дарог, так і для арганізацый-эксплуатантаў. У тым ліку, у зімовы перыяд", - адзначыў Чарнюк.

У гэтым годзе павінна быць завершана рэканструкцыя трасы М6 Мінск - Гродна на ўсім яе працягу. Гэта датычыцца і участкаў, якія былі пабудаваныя раней па нарматывам Перовой катэгорыі.

"Мы правядзем там рамонт і адновім усё эксплуатацыйныя параметры ў поўным аб'ёме. Нам застанецца толькі невялікі ўчастак ад 57-га кіламетра і да пасёлка Хацежына. Там рэканструкцыі не было. Гэтая частка дарогі падлягае капітальнаму рамонту ў наступным годзе", - расказаў спецыяліст.

Рэканструкцыя аўтадарогі М6 Мінск - Гродна вядзецца з прыцягненнем рэсурсаў Сусветнага банка ідзе будаўніцтва, завяршыць яе рэканструкцыю плануецца ў 2020 годзе.

Раней Sputnik паведамляў, што Еўрапейскі банк рэканструкцыі і развіцця выдзеліў сродкі на рэканструкцыю 11 мастоў і пуцеправодаў, стан якіх ацэньваецца як перадаварыйнай.

У гэтым годзе будуць завершаны работы па рэканструкцыі аўтадарог Р80 Слабада - Паперня і М6 Мінск - Гродна, будаўніцтва пад'язной аўтадарогі да прамыслова-лагістычны комплекс "Балбасава", а таксама рэканструкцыя моста праз раку Мухавец на аўтамабільнай дарозе М1 / Е30.У 2020 годзе пачнецца маштабная мадэрнізацыя на аўтамагістралі М7. Работы плануецца правесці за кошт прыцягнення сродкаў міжнародных фінансавых інстытутаў.

25
Тэги:
Гродна, Мінск
Вялікагрузны транспарт

Беларусь гатовая цалкам аднавіць міжнародныя транспартныя зносіны

9
(абноўлена 09:57 01.07.2020)
Рэспубліка, па словах віцэ-прэм'ера Петрышэнкі, таксама чакае канкрэтных крокаў у гэтым кірунку ад партнёраў па СНД.

МІНСК, 1 ліп - Sputnik. Беларусь ужо гатовая цалкам аднавіць міжнароднае транспартнае паведамленне, заявіў віцэ-прэм'ер рэспублікі Ігар Петрышэнка.

Па дадзеных прэс-службы Саўміна, у аўторак адбылося пасяджэнне Эканамічнага савета СНД, якое прайшло ў відэафармаце.

"Беларусь гатовая да поўнамаштабнага аднаўлення міжнародных транспартных зносін, дзелавых і турыстычных сувязяў. У сваю чаргу, хацелася б бачыць адпаведныя канкрэтныя крокі і з боку ўсіх нашых партнёраў па Садружнасці", - сказаў Петрышэнка.

Ён таксама звярнуў увагу, што з моманту пачатку пандэміі COVID-19 Беларусь сістэмна маніторыць сітуацыю і прымае комплексныя меры рэагавання на наяўнае становішча.

Петрышэнка паведаміў, што абраны рэспублікай шлях барацьбы з каронавірусам дазволіў, не зачыняючы межаў, мінімізаваць негатыўныя наступствы пандэміі і для беларускай эканомікі, і для грамадства.

Сусветная арганізацыя аховы здароўя на пачатку сакавіка абвясціла ўспышку COVID-19 пандэміяй. Паводле апошняй інфармацыі, у свеце ўжо выяўлены больш за 10 мільёнаў выпадкаў заражэння, каля паўмільёна чалавек памерлі. У Беларусі па стане на 30 чэрвеня колькасць зарэгістраваных выпадкаў інфікавання склала 62118, памерлі 392 чалавекі.

9
Тэги:
Ігар Петрышэнка, Беларусь
Участак мяжы Беларусі і Расіі на трасе М1

Трасу М1 зробяць аўтамагістраллю еўрапейскага ўзроўню

13
(абноўлена 15:28 24.06.2020)
У бліжэйшыя дзесяць гадоў плануецца правесці маштабную рэканструкцыю дарогі, якая з'яўляецца часткай еўрапейскага маршруту.

МІНСК, 24 чэр - Sputnik. Трасу М1 Брэст - Мінск - мяжа Расійскай Федэрацыі зробяць аўтамагістраллю еўрапейскага ўзроўню, пра гэта паведаміў у сераду галоўны інжынер ДП "Белгіпрадар" Пётр Неўмяржыцкі.

Паводле яго слоў, гэта ўжо абмяркоўвалася ў Міністэрстве транспарту. "Было прынята рашэнне падрыхтаваць інвестыцыйны праект па рэканструкцыі аўтамабільнай дарогі М1/Е30 Брэст - Мінск - мяжа Расійскай Федэрацыі пад аўтамагістраль, якая будзе забяспечваць бесперабойны рух транспарту. Яе правядуць па ўсіх еўрапейскіх нормах. Інвестыцыйны праект будзе вялікім, я думаю, ён будзе разлічаны да 2030 года", - цытуе галоўнага інжынера БелТА.

Пры рэканструкцыі дарогі будзе створана сістэма бяспекі, якая не дазваляе жывёлам выбягаць на дарогу. Акрамя таго, пасля заканчэння работ па трасе забароняць рух нізкахуткаснай тэхнікі, пешаходаў і веласіпедыстаў.
Траса М1 - асноўная транзітная аўтадарога ў Беларусі. Яна з'яўляецца часткай еўрапейскага маршруту E30 і пан'еўрапейскага транспартнага калідора II Берлін-Ніжні Ноўгарад.

Гэтую аўтадарогу будавалі да Маскоўскай Алімпіяды, таму яе часта называюць "Алімпійскай". І гэта нягледзячы на тое, што да 1980 года быў пабудаваны толькі ўчастак мяжа СССР - матэль "Мінскі". Участак Брэст - Кобрын быў завершаны яшчэ да 1975 года, а ўчастак Кобрын - Бяроза - пасля 1980 года.

13
Тэги:
Расія, Беларусь

Калі пасажыр кусаецца: прышчэпкі, спецадзенне і дэзінфекцыя ў заатаксі

0
(абноўлена 12:11 08.07.2020)
Дэзінфікавалі, пакуль гэта не стала мэйнстрымам - у сэрвісе па перавозцы жывёл ўмелі карыстацца антысептыкамі і да таго, як грымнула пандэмія. Заснавальнік сэрвісу Яўген навучыў гледачоў Sputnik асноўным правілам дэзінфекцыі і распавёў пра самых незвычайных пасажыраў.

Некалькі гадоў таму Яўген і яго залацісты рэтрывер моклі пад дажджом у чаканні таксі. Машына мужчыны заглухла, а яго тады яшчэ зусім юны гадаванец паводзіў сябе занадта жыццярадасна, каб можна было дазволіць сабе ехаць на грамадскім транспарце - іншыя пасажыры ледзь ці былі б задаволеныя.

Так і не дачакаўшыся таксі, Яўген з гадаванцам адправіліся дадому пешшу. А зараз ён дапамагае іншым сабакаводам пазбегнуць падобнай сітуацыі.

Сабакі - самыя частыя кліенты сэрвісу заатаксі, які Яўген стварыў некалькі гадоў таму. Але ездзяць у вальерным адсеку не толькі яны - сярод пасажыраў ёсць, напрыклад, птушкі, а аднойчы ў ветэрынарную клініку ехала цыркавая малпачка.

З такімі пасажырамі дэзінфекцыя становіцца адным з найважнейшых складнікаў працы, так што скрынка з антысептыкамі розных відаў была ў машыне яшчэ да таго, як грымнула пандэмія.

Пасажырскае сядзенне па правую руку ад кіроўцы Яўген жартам называе сваім цокальным паверхам. У дазатары - розныя віды антысептыку. Ідэальна чыстых жывёл не бывае, тлумачыць уладальнік заатаксі, так што пасля кожнай паездкі мінімум 15-30 хвілін сыходзіць на дэзінфекцыю. Прычым як пасажырскага, так і вальернага адсекаў машыны.
Па просьбе карэспандэнтаў Sputnik са свайго вялізнага набору антысептыкаў Яўген падабраў адзін, які варта вазіць з сабой кожнаму аўтамабілісту. Асабліва ў перыяд пандэміі. Шмат часу дэзінфекцыя не адбярэ - сродак трэба нанесці на ўсе кантактныя паверхні і пакінуць прыкладна на 5-10 хвілін.

На гэты час дзверы і вокны машыны лепш зачыніць, а самому кіроўцу - прагуляцца на свежым паветры.
Каб антысептык не пакінуў у салоне разводаў, салон машыны варта трымаць у чысціні. Пад дзеяннем хімічных сродкаў увесь таемны бруд можа стаць відавочным.

У самога Яўгена на дэзінфекцыю сыходзіць і больш часу, і больш сродкаў - асабліва старанна трэба апрацаваць вальерны адсек. Часам мала прайсціся шчоткай і некалькімі відамі антысептыкаў - калі ў сабакі ёсць падазрэнне, скажам, на чумку, аўтамабіль адпраўляецца на кварцаванне. А гэта значыць, з працоўнага дня выпадае каля чатырох гадзін часу. Але грэбаваць бяспекай будучых пасажыраў нельга.

А каб пасажыр са слабым вестыбюлярным апаратам не дадаў працы, гаспадароў папярэджваюць: калі ваш гадаванец дрэнна пераносіць дарогу, паспрабуйце не карміць яго напярэдадні паездкі. Праўда, не ўсе прыслухоўваюцца да гэтай просьбы. Такія жаласлівыя кліенты, якія не ў сілах выстаяць перад тым, хто просіць вачыма свайго гадаванца, у выніку прыводзяць да праблем - час уборкі вальернага адсека значна павялічваецца.
Не ўсякая машына, якая прапануе паслугі перавозкі жывёл, можа прэтэндаваць на статус заатаксі, тлумачыць Яўген. І старанная дэзінфекцыя аўто - толькі адзін з абавязковых пунктаў.

Сам Яўген шмат увагі і сіл прыклаў і да афармлення вальернага адсека, і нават да падбору пераносак - у некаторых гаспадароў пераносак можа не быць, а шматлікіх жывёл перавозіць без іх нельга. Гэта папросту небяспечна.
У самога Яўгена ёсць акрамя эканамічнай і кіналагічная адукацыя. Пастаянныя чатырохлапыя пасажыры яго пазнаюць, а сам ён ведае мянушку і пачаткоўцаў - гаспадар пры запаўненні заяўкі на заказ абавязкова яе пазначае.

Але не ўсе пасажыры Яўгена едуць у суправаджэнні тых, што любяць гаспадароў. Некаторыя яго пасажыры - бяздомныя. Гаворка ідзе пра жывёл, якіх валанцёры ратуюць ад вуліцы і вязуць у ветклінікі. І далёка не ўсе з іх прыязна настроены ў дачыненні да чалавека, прызнае Яўген. Таму на ім спецыяльны касцюм, які сцерпіць і бруд, і кіпцюры звера.

Глядзіце на відэа Sputnik, як выглядае праца ў заатаксі, і запамінайце ўрокі дэзінфекцыі, якія спатрэбяцца ўладальнікам асабістага транспарту.

0
Тэги:
Хатнія жывёлы