Таксі ў Нацыянальным аэрапорце Мінск

Мінтранс растлумачыў, чаму пачаў правяраць службы таксі па ўсёй Беларусі

17
(абноўлена 16:42 09.11.2020)
Нагодай для маштабных праверак паслужылі шматлікія скаргі насельніцтва на якасць паслуг таксістаў.

МІНСК, 9 ліс - Sputnik. Транспартная інспекцыя Міністэрства транспарту і камунікацый пачала маштабную праверку таксі ва ўсіх рэгіёнах краіны, плануецца, што пасля праверкі зменіцца заканадаўчая база ў гэтай сферы, паведамілі ў ведамстве.

Паводле звестак ДАІ, ад пачатку года з удзелам таксі адбылося больш за 60 дарожна-транспартных здарэнняў, у тым ліку з-за ігнаравання таксістамі патрабаванняў бяспекі.

"У адрас Міністэрства транспарту і камунікацый масава паступаюць звароты грамадзян па пытаннях парушэння заканадаўства ў галіне арганізацыі і выканання перавозак пасажыраў аўтамабілямі таксі", - пракаментавала Sputnik прэс-сакратар Мінтранса Ганна Курылёнак інфармацыю пра пачатак маштабнай праверкі службаў.

Паводле яе слоў, у першую чаргу гэта звязана з пытаннем забеспячэння бяспекі, якім перавозчыкі павінны кіравацца пры аказанні паслуг.

"Заяўнікі паведамляюць аб паўсюдных фактах парушэння Правілаў аўтамабільных перавозак, працоўнага заканадаўства, якія ўплываюць на бяспеку перавозак. У заявах паказваюцца таксама факты, калі дыспетчары таксі вымушаюць перавозчыкаў выконваць перавозкі з парушэннямі заканадаўства", - распавяла прэс-сакратар ведамства.

У гэтай сувязі, Транспартнай інспекцыяй арганізаваны пастаянны кантроль арганізацыі і выканання перавозак пасажыраў машынамі таксі.

"З улікам праведзеных кантрольных мерапрыемстваў будуць падрыхтаваны прапановы аб магчымай карэкціроўцы нарматыўных прававых актаў", - сказала Курылёнак.

Яна таксама паведаміла, у што ў рамках праверкі будзе ўзмоцнены кантроль за выкананнем таксістамі заканадаўства ў галіне транспартнай дзейнасці пры арганізацыі і выкананні перавозак.

Адказваючы на ​​пытанне пра найбольш частыя парушэнні ў гэтай сферы, прадстаўнік Мінтранса ўдакладніла, што гэта несвоечасовы праход тэхагляду, невыкананне рэжыму працы і адпачынку, адсутнасць медыцынскага агляду кіроўцы перад выездам на лінію і прадрэйсавай праверкі тэхнічнага стану машын.

17
Тэги:
Міністэрства транспарту РБ, таксі
Запраўка аўтамабіля на АЗС

Тры негатыўныя наступствы ўключэння дарожнага збору ў кошт паліва

10
(абноўлена 09:20 17.11.2020)
Не толькі рэзкае павышэнне коштаў на паліва, але і рост коштаў на іншыя тавары можа стаць наступствам такога варыянту рашэння набалелага пытання дарожнага збору.

МІНСК, 17 ліс - Sputnik. Тры негатыўныя наступствы можа пацягнуць за сабой уключэнне дарожнага збору ў кошт паліва, распавёў старшыня Палаты прадстаўнікоў Уладзімір Андрэйчанка ў эфіры тэлеканала СТБ.

Гаворка ідзе ў тым ліку аб рэзкім павышэнні кошта на паліва, узнікненні розніцы ў коштах паміж коштам паліва ў Беларусі і Расіі.

"Гэта адаб'ецца і на інфляцыі, падаражэюць і іншыя тавары", - адзначыў Андрэйчанка.

Дзяржпошліна за допуск

У 2014 годзе беларускія ўлады вырашылі прымусіць аўтааматараў удзельнічаць у фінансаванні дарог праз выплату дзяржпошліны за допуск транспартных сродкаў да дарожнага руху.

Аднак гэта выклікала незадаволенасць з боку тых аўтааматараў, якія нячаста выязджаюць на дарогі.

Два варыянты

Існуе два варыянты адмены дзяржпошліны:

  • увядзенне замест яе новага збору без прывязкі да праходжання тэхагляду з магчымасцю аплачваць рух па месяцах,
  • другі варыянт мае на ўвазе адмену дзяржпошліны, але пры гэтым выдаткі на ўтрыманне дарог прапануецца ўключыць у кошт паліва.

Дарэчы, раней дарожны збор ужо ўключаўся ў кошт паліва ў Беларусі, і з увядзеннем дзяржпошліны ўлады не ажыццяўлялі выліку яго з кошту паліва і бензіну.

Кіраўнік дзяржавы сёння даручыў распрацаваць механізм, які б найбольш удалым чынам вырашыў набалелае пытанне. Ён запатрабаваў, каб канчатковае рашэнне па гэтым пытанні было аптымальным для эканомікі, зразумелым для людзей і досыць аператыўным.

10
Тэги:
Уладзімір Андрэйчанка
Новая аўтадарога

Лукашэнка прызнаў, што механізм выплаты дарожнага збору выклікае спрэчкі

7
(абноўлена 12:19 16.11.2020)
Беларускія ўлады заявілі, што за апошні дзясятак гадоў на рамонт і падтрыманне дарожнай інфраструктуры ў рэспубліцы было выдаткавана 10 мільярдаў рублёў.

МІНСК, 16 ліс - Sputnik. Найбуйнейшыя хуткасныя магістралі ў Беларусі не зрабілі платнымі для айчынных легкавых аўтамабіляў, сказаў кіраўнік дзяржавы на нарадзе ў Палацы Незалежнасці, прысвечанай дарожнаму збору.

Дзяржаўная пошліна за допуск транспартных сродкаў да дарожнага руху існуе ў Беларусі з 2014 года. Такім чынам, улады вырашылі прымусіць усіх аўтааматараў удзельнічаць у фінансаванні дарожнай інфраструктуры.

Паводле слоў беларускага лідара, толькі за апошнія 10 гадоў на рамонт і ўтрыманне дарожнай сеткі рэспубліканскія ўлады выдаткавалі 10 мільярдаў рублёў.

"Але ў адрозненне ад суседніх краін нават буйнейшыя хуткасныя магістралі мы не зрабілі платнымі для беларускіх легкавых аўтамабіляў", - упэўнены ён.
Аляксандр Лукашэнка лічыць, што беларускае грамадства гатова ўдзельнічаць у суфінансавання рамонту і будаўніцтва новых дарог, што не выклікае спрэчак.

"Іх выклікае сам механізм выплаты", - цытуе кіраўніка дзяржавы БелТА.

Справа ў тым, што дарожны збор не ўлічвае такі фактар, як частата выкарыстання транспарту і паездкі па дарогах. Фактычна той, хто ездзіць кожны дзень і той, хто зрэдку садзіцца за руль, плацяць у казну адну і тую ж суму.

Беларускі лідар заклікаў удзельнікаў нарады вызначыць, якім чынам абнавіць аплату дарожнага збору, каб зрабіць яго справядлівым, каб гэта было зразумела беларусам і не занадта затратна.

"Гэта значыць, мы можам прызначыць такую ​​цану, што людзі проста плаціць не змогуць. Таму зразумела, што трэба ўсталяваць справядлівы парадак. З іншага боку - каб чалавек, прытрымліваючыся гэтага справядлівага крытэра, мог нешта плаціць. Мы ж не можам у чалавека адабраць палову яго даходаў або апошнія грошы", - прызнаў ён.

Раней чыноўнікі прапаноўвалі адмяніць дзеючую дзяржпошліну і наўзамен яе ўвесці новы збор або падатак, але ўжо без прывязкі да праходжання тэхагляду з магчымасцю аплачваць па месяцах рух.

Іншы варыянт мае на ўвазе адмену дзяржпошліны, але пры гэтым выдаткі на ўтрыманне дарог прапануецца ўключыць у кошт паліва. Цікава, што раней дарожны збор ужо ўключаўся ў кошт паліва ў Беларусі і з увядзеннем дзяржпошліны ўлады не выраблялі выліку яго з кошту паліва і бензіну.

7
Тэги:
Аляксандр Лукашэнка
Касачоў распавёў, чым вопыт Саюзнай дзяржавы дапаможа інтэграцыі ў ЕАЭС

Касачоў распавёў, чым вопыт Саюзнай дзяржавы дапаможа інтэграцыі ў ЕАЭС

0
(абноўлена 16:46 23.11.2020)
Краіны-партнёры па Еўразійскім эканамічным саюзе могуць ўлічыць інтэграцыйны вопыт Беларусі і Расіі ў рамках Саюзнай дзяржавы і прапрацаваць больш канкрэтныя і дакладныя па тэрмінах "дарожныя карты" па розных напрамках супрацоўніцтва.
Косачев рассказал, чем опыт Союзного государства поможет интеграции ЕАЭС

Беларуска-расійскія інтэграцыйныя напрацоўкі на шматгадовы перыяд існавання Саюзнай дзяржавы маглі б дапамагчы ў развіцці ўзаемаадносін краін унутры ЕАЭС. Пра гэта ў ходзе парламенцкага круглага стала выказаўся кіраўнік камітэта Савета Федэрацыі па міжнародных справах Канстанцін Касачоў.

"Нам здаецца вельмі важным па кожным з кірункаў супрацоўніцтва прапрацоўваць канкрэтныя "дарожныя карты" з дакладна зафіксаванымі тэрмінамі, канкрэтнымі выканаўцамі, якія нясуць адказнасць за выкананне пастаўленых задач", - сказаў Касачоў.

У цяперашні час падрыхтаваны праект праграмы дзеянняў Расіі і Беларусі па рэалізацыі палажэнняў Дагавора аб стварэнні Саюзнай дзяржавы, адзначыў расійскі сенатар.

"У адрозненне ад вопыту папярэдніх дзесяцігоддзяў, ён носіць цалкам канкрэтны і прыкладны характар", - сказаў Касачоў.

Таксама ў ходзе круглага стала парламентарыі адзначылі, што перамовы ЕАЭС аб стварэнні зон свабоднага гандлю з іншымі краінамі могуць павысіць узровень тавараабароту.

0
Тэги:
ЕАЭС, Саюзная дзяржава
Тэмы:
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі