Машына ДАІ

Калі пачнуць прыходзіць "лісты шчасця" за тэхагляд, распавялі ў ДАІ

47
(абноўлена 14:40 25.02.2021)
Магчымасць фіксаваць адсутнасць тэхагляду і адпраўляць штраф па пошце прадугледжвае абноўлены адміністрацыйны кодэкс, папраўкі ў які ўступяць у сілу з 1 сакавіка.

ГРОДНА, 25 лют – Sputnik. Ці будуць вадзіцелі з 1 сакавіка атрымліваць "лісты шчасця" за адсутнасць тэхагляду, распавялі ў ДАІ Гродна, аказалася, гэтае пытанне выклікала хваляванні ў шматлікіх кіроўцаў.

Інфармацыя пра тое, што з 1 сакавіка ўступаюць у сілу папраўкі ў Кодэкс аб адміністрацыйных правапарушэннях, прымусіла хвалявацца многіх вадзіцеляў. Прычына ў тым, што па новым кодэксе кіроўцаў могуць аштрафаваць за адсутнасць тэхагляду або праезд на чырвонае святло святлафора не толькі інспектары ДАІ, але і з дапамогай камер, якія працуюць у аўтаматычным рэжыме. Гэта значыць, што можна атрымаць "ліст шчасця" не толькі за перавышэнне хуткасці або няправільную паркоўку, але і за адсутнасць тэхагляду.

Як патлумачылі ў прэс-службе ДАІ УУС Гродзенскага аблвыканкама, з 1 сакавіка 2021 года сапраўды ўступаюць у сілу змяненні ў кодэксы. Пасля гэтага толькі адкрываецца прававая магчымасць прыцягнення да адказнасці з дапамогай камер, якія працуюць у аўтаматычным рэжыме, за такія парушэнні, як праезд на чырвоны сігнал святлафора, а таксама машын з не пройдзеным тэхаглядам.

"Аднак з тэхнічнага пункта гледжання ў бліжэйшай перспектыве гэта немагчыма, больш за тое на сённяшні дзень Дзяржаўтаінспекцыяй пытанне аператыўнай рэалізацыі такіх магчымасцей не ставіцца", - адзначаюць у прэс-службе ведамства.

За першыя паўтара месяца 2021 года тэхагляд прайшлі больш як 44 тысяч транспартных сродкаў - на 30% больш, чым за такі ж перыяд 2020-га. Нагадаем, з 1 студзеня ўлады адвязалі дзяржпошліну ад тэхагляду, і кіроўцы пачалі актыўна праходзіць працэдуру допуску да дарожнага руху.

Чытайце таксама:

47
Тэги:
кодэкс, пошта, ДАІ, тэхагляд, лісты
Пункт пропуску Каменны лог

Сістэма электроннай чаргі пачала дзейнічаць у "Каменным Лозе"

9
(абноўлена 10:03 14.05.2021)
Паслуга электроннай чаргі - платная, яе кошт - адна базавая велічыня, цяпер гэта 29 рублёў.

МІНСК, 14 тра - Sputnik. Сістэма электроннай чаргі пачала сёння дзейнічаць у пункце пропуску "Каменны Лог" на беларуска-літоўскай мяжы, паведамілі ў Дзяржаўным памежным камітэце Беларусі.

Браніраваць дату і час перасячэння перавозчыкі змогуць на спецыяльным сайце ў інтэрнэце.

"Забраніраваўшы час перасячэння дзяржаўнай мяжы ў аўтадарожным пункце пропуску "Каменны Лог", вы можаце зрабіць паездку больш камфортнай і хуткай", - сказалі ў ДПК.

У камітэце таксама ўдакладнілі, што аўтамабіль павінен прыбыць да ўезду ў сэрвісную зону чакання да пачатку забраніравана інтэрвалу, які складае адну гадзіну.

Нагадаем, паслуга электроннай чаргі - платная, яе кошт - адна базавая велічыня (29 рублёў) за машыну незалежна ад яе катэгорыі і даты браніравання.

Чытайце таксама:

9
Тэги:
паслуга, электронная чарга

На вуліцы Мінска і абласных гарадоў выйдуць новыя электробусы відэа

13
(абноўлена 10:09 06.05.2021)
Год таму доследны ўзор электробуса МАЗ прадэманстравалі прэзідэнту. Тады Аляксандр Лукашэнка паставіў задачу вырабіць першыя 10 адзінак такой тэхнікі і паставіць у аўтапаркі краіны. Уласна, даручэнне сёння выканана. Глядзіце відэа Sputnik.

Электробус пабудаваны на базе ўжо вядомай мадэлі МАЗ-303. Іх лёгка пазнаць па каларытнай "гарбінцы" на даху, якая паўтарае сілуэт зубра.

Цяпер на сталічныя маршруты выйдуць чатыры электробусы ў кузаве МАЗ-303, яшчэ шэсць адзінак электратэхнікі адправяцца ў абласныя цэнтры.

Паколькі мадэль электробуса нізкапольная, батарэі размясцілі па ўсім даху, частка цягавых акумулятараў - у маторнай шахце. Але галоўная асаблівасць у зарадцы.

Беларускія вытворцы ўжо робяць розныя мадэлі электробусаў. Але яны працуюць на суперкандэнсатарах, пры гэтым маюць малы запас ходу і зараджаюцца на кожнай канчатковай станцыі. Электробус МАЗ працуе на начной зарадцы.

"Сутнасць у тым, што батареянакапіцелі на машыне забяспечваюць назапашванне энергіі ў межах 4-6 гадзін. Гэта дазваляе забяспечыць запас ходу электробуса ў 300 кіламетраў, інакш кажучы машына адпрацоўвае змену на маршруце і вяртаецца ў парк. А ўжо ў начны час адбываецца зарадка батарэі. І гэта выгадна - начны тарыф на электраэнергію больш танны", - распавёў намеснік дырэктара па маркетынгу прадпрыемства Уладзімір Янушка.

Сам электробус не толькі экалагічны, але і практычна бясшумны. Мае плыўны ход, а для пасажыраў у салоне працуе кандыцыянер, ёсць USB-порт для зарадкі гаджэтаў. Месца кіроўцы выглядае вельмі сучасна, уражвае панэль прыбораў - яна "віртуальная".

Тэхнікай зацікавіліся аўтапаркі ў Расіі і Украіне. Дарэчы, там ужо "ходзяць" некалькі адзінак гэтай мадэлі электробусаў.

"Мы бачым перспектывы дадзенага прадукту на рынках сумежных краін, ён добра сябе зарэкамендаваў у Кіеве, у Санкт-Пецярбургу. Гэта канкурэнтаздольны прадукт, які можа заняць цалкам добрую долю рынку", - заявіў генеральны дырэктар ААТ "МАЗ" Валерый Іванковіч.

Асноўная праблема беларускіх электробусаў - дарагоўля, да паловы кошту складае батарэя, а яна імпартная. Але ў Беларусі плануюць стварыць вытворчасць айчынных батарэй, за кошт чаго знізіць кошт электратранспарту.

Мінтранс, з улікам уводу ў поўную эксплуатацыю Беларускай АЭС, а таксама ў цэлым развіцця напрамкаў электратранспарту, не мае намеру зніжаць абароты па закупцы беларускай тэхнікі на электрацязе. А таму экалагічны грамадскі транспарт паступова заменіць амаль усю тэхніку з рухавікамі ўнутранага згарання.

Чытайце таксама:

13
Тэги:
Аляксандр Лукашэнка, МАЗ, відэа, электробус, горад, Мінск
Алімбекава падарыла музею НАК Беларусі свой крыштальны глобус

Алімбекава распавяла, за кошт чаго ўварвалася ў эліту сусветнага біятлона

0
(абноўлена 21:13 14.05.2021)
У актыве беларускай біятланісткі перамога ў спрынце на этапе Кубка свету ў Хахфільцэне, а таксама Крыштальны глобус у заліку атлетаў да 25-гадоў.

МІНСК, 15 тра - Sputnik. Алімпійская чэмпіёнка Пхенчхана-2018 Дынара Алімбекава ў мінулым сезоне заняла высокае сёмае месца ў агульным заліку Кубка свету.

"Мая матывацыя праявіць сябе стала адным з ключавых фактараў. У дадатак, паўплывала стабільная стральба. З кожнай гонкай адчувала сябе больш упэўнена. Пад канец сезону завялася яшчэ больш, мне хацелася працягваць выступаць", - сказала яна.

Сустрэчу з нацыянальнай камандай па біятлоне правёў 14 траўня прэзідэнт НАК Беларусі Віктар Лукашэнка. У мінулым сезоне на этапах Кубка свету і ЧС беларусы дзевяць разоў падымаліся на п'едэстал гонару.

Встречу с национальной командой по биатлону провел 14 мая президент НОК Беларуси Виктор Лукашенко
Сустрэчу з нацыянальнай камандай па біятлоне правёў 14 траўня прэзідэнт НАК Беларусі Віктар Лукашэнка

"Лічу, беларускі біятлон сваімі вынікамі на мінулых міжнародных стартах даказаў, што па праву ўваходзіць у лік вядучых відаў спорту ў краіне, а з нашымі атлетамі лічацца на міжнародным узроўні", - адзначыў прэзідэнт НАК.

Каманда Беларусі па біятлоне ўжо пачала падрыхтоўку да новага сезона і маючых адбыцца зімовых Гульняў-2022 у Пекіне ў алімпійскім спарткомплексе "Раўбічы".

Чытайце таксама:

0
Тэги:
Кубак свету па біятлону, Біятлон, Дынара Алімбекава