Пункт пропуску Каменны лог

Колькі давядзецца прастаяць на мяжы з Літвой, растлумачыў Дзяржпагранкамітэт Беларусі

16
(абноўлена 14:31 26.03.2021)
Чэргі на беларуска-літоўскай мяжы ўзніклі з-за рэканструкцыі самага запатрабаванага пункта пропуску.

МІНСК, 26 сак – Sputnik. З-за рэканструкцыі пункта пропуску "Мядзінінкай" (з беларускага боку "Каменны Лог" - Sputnik) і збояў у працы камп'ютэрных сістэм у сумежнага боку, на беларуска-літоўскай мяжы павялічыліся чэргі, паведамляе Дзяржпагранкамітэт Беларусі.

"Калі 24 сакавіка выезду ў Літву ва ўсіх пунктах пропуску чакалі больш за 1,5 тыс. грузавікоў, то ў ноч з 25 на 26 сакавіка іх колькасць узрасла амаль на 70%", - гаворыцца на сайце ДПК.

У "Каменным Логу" па стане на 11:00 26 сакавіка чакалі выезду з Беларусі ў Літву каля 700 грузавікоў. У пункце пропуску "Катлоўка" ( "Лаварышкес") іх сабралася прыкладна 500, "Беняконі" ( "Шальчынінкай") - 480, "Прывалка" ( "Райгардас") - 280 грузавых аўтамабіляў.

Каб паскорыць правядзенне кантрольных працэдур, беларускія пагранічнікі ўзмацнілі змены пагранічных нарадаў. Па паведамленні ДПК, кіроўцы ўжо аформленых фур чакаюць запуску ў сумежныя пункты пропуску каля васьмі гадзін.

"Беларускі бок накіраваў ноту ў Міністэрства замежных спраў Літвы аб магчымасці афармлення парожніх грузавікоў у "Відзах" ("Твярячус") для зніжэння нагрузкі на функцыянуючыя пункты пропуску", - паведамляе ДПК.

Самы запатрабаваны напрамак

Міжнародны пункт пропуску "Каменны Лог" - "Мядзінінкай" размешчаны ў раёне вёскі Мураўёўка Ашмянскага раёна Гродзенскай вобласці. Гэта асноўны пункт пропуску Беларусі на мяжы з Літвой. Працуе кругласутачна. Здольны прапускаць да 500 грузавых і да 600 легкавых аўтамабіляў у суткі ў адным кірунку.

Рэспубліканская аўтамабільная дарога М-7, якая вядзе да "Каменнага Логу", з'яўляецца часткай еўрапейскага аўтамабільнага маршруту E 28. Па гэтай дарозе ажыццяўляецца рэгулярны транзiтны рух грузавога аўтатранспарту, які выконвае міжнародныя перавозкі да спецыялізаваных партоў Клайпеды, Вентспілса, Калінінграда і краін Еўрасаюза.

16
Тэги:
Беларусь, Дзяржпагранкамітэт, Літва, мяжа
Беларускія платныя дарогі

Яшчэ тры платныя дарогі з'явяцца ў Беларусі

9
(абноўлена 10:49 15.04.2021)
Дзяржаўная праграма развіцця дарог прадугледжвае не толькі рэканструкцыю і ўзвядзенне новай дарожнай інфраструктуры, але і пашырэнне сеткі платных магістраляў.

МІНСК, 15 кра – Sputnik. Дзяржаўная праграма "Дарогі Беларусі" на 2021-2025 гады прадугледжвае з'яўленне яшчэ трох платных участкаў дарог, пра гэта гаворыцца ў пастанове Савета Міністраў, апублікаванай на Нацыянальным прававым партале.

У перыяд рэалізацыі праграмы плануецца пашырыць сетку платных аўтамабільных дарог і ўвесці плату за праезд. Спаганяць аплату плануецца на наступных транспартных артэрыях:

  • аўтамабільнай дарозе М-8 / Е95 на ўчастку Орша - Віцебск,
  • аўтамабільнай дарозе М-10 на ўчастку Рэчыца - Калінкавічы,
  • аўтамабільнай дарозе Р-23 на ўчастку Слуцк - Радкова.

"Да 2026 года працягласць платных аўтамабільных дарог складзе 1957,8 кіламетра", - гаворыцца ў пастанове Савета Міністраў.

Беларускія ўлады плануюць у новай пяцігодцы пры дапамозе збірання платы за праезд па аўтамабільных дарогах атрымаць 1 806 303 163 рублі. У праграме гаворыцца, што гэтыя сродкі пойдуць на рамонт і рэканструкцыю платных дарог у першую чаргу.

У цяперашні час за праезд па беларускіх дарогах трэба плаціць, калі агульная маса транспартнага сродку перавышае 3,5 тоны. Пры гэтым ёсць катэгорыі аўтамабіляў, якія вызвалены ад платы.

Пры гэтым плаціць давядзецца і гаспадарам аўтамабіляў, якія лягчэй 3,5 тоны, калі іх транспартны сродак не зарэгістраваны ў дзяржавах, якія ўваходзяць у ЕАЭС.

Чытайце таксама:

9
Тэги:
магістраль, рэканструкцыя, праграма, Беларусь, платныя дарогі, дарогі

Рынак таксі спрабуюць манапалізаваць - што кажуць эксперты

21
(абноўлена 12:30 14.04.2021)
У сераду, 14 красавіка, у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь у фармаце відэамоста Масква - Мінск - Бішкек - Ерэван - Нур-Султан адбыўся анлайн-брыфінг на тэму функцыянавання рынку таксі ЕАЭС і праблем у парушэнні добрасумленнай канкурэнцыі.

Эксперты распавялі аб выніках нарады, праведзенай ЕЭК з удзелам прадстаўнікоў галіновых асацыяцый, таксаматорных паркаў і вадзіцеляў таксі дзяржаў ЕАЭС па пытаннях парушэнняў агульных правіл канкурэнцыі на трансгранічным рынку прадастаўлення паслуг доступу да сэрвісу агрэгатараў таксі, а таксама адказалі на пытанні журналістаў.

Удзельнікі відэамоста:

  • дырэктар дэпартамента антыманапольнага рэгулявання ЕЭК Аляксей СУШКЕВІЧ;
  • дырэктар Інстытута права і развіцця ВШЭ-Сколкава Аляксей ІВАНОЎ;
  • кіраўнік цэнтра кампетэнцый Міжнароднага еўразійскага форуму "Таксі" Станіслаў ШВАГЕРУС.
21
Тэги:
канкурэнцыя, ЕАЭС, Нур-Султан, Ерэван, Бішкек, Мінск, Масква, відэамост, Мультымедыйны прэс-цэнтр Sputnik Беларусь, Sputnik Беларусь, эксперт, рынак
Хуткасны цягнік Ласточка

Пачаўся продаж квіткоў на цягнік "Ласточка" паміж Масквой і Мінскам

3
(абноўлена 12:50 15.04.2021)
Паміж сталіцамі Расіі і Беларусі на штодзённай аснове будуць курсіраваць яшчэ два чыгуначныя рэйсы па люстраным раскладзе.

МІНСК, 15 кра – Sputnik. Пачаўся продаж квіткоў на хуткасныя цягнікі "Ласточка" паміж Масквой і Мінскам, паведамілі ў прэс-службе Расійскай чыгункі.

"Адкрыты продаж квіткоў на "Ластаўку" Масква - Мінск! Набыць квіткі можна на сайце РЧ або ў праграме "РЧ Пасажырам", - гаворыцца ў паведамленні РЧ у Telegram-канале.

Паводле інфармацыі кампаніі ў праграме па продажы квіткоў, цэны пачынаюцца ад 1 428 расійскіх рублёў (крыху больш за 49 беларускіх рублёў - Sputnik) - у залежнасці ад месца і адлегласці паездкі, а таксама часу продажу. Набыць квіткі можна за 90 дзён да даты адпраўлення.

Ад месца адпраўлення да канчатковай станцыі месца базавага класа абыдзецца ў 49,38 беларускага рубля, эканом - 50,21 рубля, бізнес-класа - 136,14 рубля.

Першы цягнік адправіцца ў шлях ужо 30 красавіка. Штодня паміж сталіцамі Расіі і Беларусі будуць курсіраваць па два рэйсы "Ласточек" па люстраным раскладзе:

  • № 717/722, адпраўленне ў 06:20 і прыбыццё ў 13:10 (з прыпынкам у Смаленску);
  • № 721/718, адпраўленне ў 16:00 і прыбыццё у 22:55 (з прыпынкам у Вязьме і Смаленску).

Паводле інфармацыі Расійскай чыгункі, час у шляху складзе каля сямі гадзін. Цягнік будзе хадзіць у камплектацыі "Прэміум" і складацца з пяці вагонаў. Пасажыры будуць мець магчымасць выбару паміж базавым класам (першы вагон) і фарматам "бізнес" і "эканом".

У цягніках прадугледжаны ўсе неабходныя функцыі для пасажыраў з абмежаванымі магчымасцямі. У цяперашні час пасажырам рэкамендуецца выкарыстоўваць сродкі індывідуальнай аховы на працягу ўсёй паездкі.

Рух цягнікоў Мінск - Масква аднаўляецца

БЧ і РЧ аднавілі штодзённае курсіраванне міжнародных цягнікоў Мінск - Масква з 13 красавіка. У прыватнасці, штодзённым стаў фірмовы хуткі цягнік "Беларусь" №2/1. Таксама з панядзелка зноў пачалі хадзіць цягнікі №52/51 Брэст - Мінск - Санкт-Пецярбург (штодня), № 4/3 Масква - Брэст (праз дзень) і Гомель - Адлер (адзін раз у чатыры дні).

Без ПЦР не пусцяць

Усе грамадзяне Беларусі пры праездзе чыгуначным транспартам у Расію абавязаны мець пры сабе адмоўны вынік ПЦР-тэста на каронавірус. Тэст сапраўдны для праезду 72 гадзіны з моманту выдачы вынікаў.

Чытайце таксама:

3
Тэги:
расклад, рэйсы, Беларусь, Расія, сталіца, Мінск, Масква, "Ласточка", цягнік, Квіткі