Тэкстыльны "Оскар": стварэнне гіперсувязяў традыцыйнага ткацтва і сучаснасці

60
(абноўлена 08:45 01.03.2018)
  • У першай зале выставы прадстаўлена адзенне прэт-а-партэ і тэатральныя касцюмы.
  • Студэнты БДАМ Анастасія Хлус, Наталля Раманенка, Юлія Айплатава і Аляксандра Логвіна пераасэнсавалі творчасць мастакоў ХХ стагоддзя - Соні Дэлане, Пабла Паласуэла, Уолтара Дэкселя і Маціса адпаведна.
  • Тэатральны касцюм часта шыецца з танных тканін, але галоўнае, каб ён прыгожа выглядаў са сцэны. Злева - касцюмы па матывах Марка Шагала. Справа - інтэрпрэтацыя вобразаў для шэкспіраўскага Сну ў летнюю ноч.
  • Гэтыя касцюмы хочацца разглядаць - так шмат на іх дробных, выкананых уручную дэталяў.
  • Тэкстыль - гэта і аплікацыя. Мамчын стыляга, татаў валацуга Ульяны Дземідовіч.
  • Карціна падобная на акварэль, але гэта не фарба, а тканіна. Майя Сцепанькова, Сучасны нацюрморт.
  • Пры дапамозе баваўняных нітак і клею можна стварыць аб'ёмныя палотны. Майя Сцепанькова, дыпціх Думкі. Мечты. (Фрагмент).
  • Гэтая скульптура атрымала на выставе жартаўлівую назву Тэкстыльны Оскар. Марыя Разумовіч, трыпціх Гісторыя ткацтва, Залаты век (фрагмент).
  • Студэнты атрымалі заданне выкарыстоўваць адны і тыя ж матэрыялы ў плоскасці і ў аб'ёме. Майя Сцепанькова, дыпціх Думкі. Мечты. (Фрагмент).
  • Гэтае палатно складзена з карцін беларускага мастака Хруцкага і раздрукавана на тканіны. Сцепанькова Майя, І. Ф. Хруцкі. Партрэт.
  • Толькі прыгледзеўшыся больш уважліва, можна зразумець, што гэта не лёд і камяні, а тканіна і эпаксідная смала. Разумовіч Марыя, трыпціх Растае лёд (фрагмент).
  • Цікавага эфекту атрымалася дамагчыся, абгарнуўшы ваўняную нітку поліэтыленам. Разумовіч Марыя, Крышталь.
  • Ульяна Дземідовіч распавядае, што падпаліла раму і заблытала ніткі, каб паказаць нялёгкі лёс Міхаіла Агінскага, які так і не вярнуўся на радзіму.
  • Ульяна Дземідовіч, Паланэз Агінскага (фрагмент).
  • Часам мастакі выкарыстоўваюць нязвыклыя матэрыялы: гуму, магнітную стужку. Вікторыя Ярохіна, Чорная дзірка.
  • Гэтым творам аўтар хацела паказаць абясцэньванне тэкстылю: раней дываны маглі дазволіць сабе толькі вельмі багатыя людзі, а цяпер аб іх проста выціраюць ногі. Ульяна Дземідовіч, Вердюра, або Коўрык для абутку.
  • Тэкстыль бывае і аб'ёмным, як гэтая скульптура. Аляксандра Журавовіч, Ціхамірнасць.
  • Ціхамірнасць, погляд знутры.
  • Творы вельмі ўдала ўпісваюцца ў прастору арт-гасцёўні.
Каму ўручаюць "Тэкстыльны "Оскар" і навошта мастаку магнітная стужка, глядзіце ў фотастужцы Sputnik.

Выстава "Гіперсувязі" праходзіць у арт-гасцёўні "Высокае мѣста" ў Мінску. Гэта адно з падраздзяленняў Музея гісторыі горада Мінска, у якім за 2,5 года з моманту адкрыцця выстаўляліся працы як знакамітых мастакоў, так і пачынаючых творцаў.

"Мы выбралі гэту назву таму, што яна добра кладзецца на сучаснасць. Сэнс у тым, што яна паказвае сувязь сучаснасці з традыцыямі. Студэнты камбінуюць розныя гістарычныя тэкстыльныя тэхнікі, традыцыйныя, класічныя, з сучаснымі матэрыяламі, актуальнымі тэмамі. Уласна кажучы, гэта абагульняючая назва, абагульняючая тэма, поле для творчасці вельмі шырокае", — кажа пра выставу яе куратар, выкладчык БДАМ Хрысціна Высоцкая.

Выставачная прастора — два паверхі, дзве залы. У першай прадстаўлены тэатральны касцюм і адзенне прэт-а-партэ, у другой — карціны, габелены, скульптура. Творы на выставе далёка выходзяць за рамкі звыклых уяўленняў аб тэкстылі і ткацтве. Яны выкананы ў розных, у тым ліку аўтарскіх тэхніках і дэманструюць пераход ад традыцыйнага ткацтва да сучасных канцэптаў. Усе працы, прадстаўленыя на выставе, выкананы студэнтамі БДАМ.

60
  • У першай зале выставы прадстаўлена адзенне прэт-а-партэ і тэатральныя касцюмы.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    У першай зале выставы прадстаўлена адзенне прэт-а-партэ і тэатральныя касцюмы.

  • Студэнты БДАМ Анастасія Хлус, Наталля Раманенка, Юлія Айплатава і Аляксандра Логвіна пераасэнсавалі творчасць мастакоў ХХ стагоддзя - Соні Дэлане, Пабла Паласуэла, Уолтара Дэкселя і Маціса адпаведна.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Студэнты БДАМ Анастасія Хлус, Наталля Раманенка, Юлія Айплатава і Аляксандра Логвіна пераасэнсавалі творчасць мастакоў ХХ стагоддзя - Соні Дэлане, Пабла Паласуэла, Уолтара Дэкселя і Маціса адпаведна.

  • Тэатральны касцюм часта шыецца з танных тканін, але галоўнае, каб ён прыгожа выглядаў са сцэны. Злева - касцюмы па матывах Марка Шагала. Справа - інтэрпрэтацыя вобразаў для шэкспіраўскага Сну ў летнюю ноч.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Тэатральны касцюм часта шыецца з танных тканін, але галоўнае, каб ён прыгожа выглядаў са сцэны. Злева - касцюмы па матывах Марка Шагала. Справа - інтэрпрэтацыя вобразаў для шэкспіраўскага "Сну ў летнюю ноч".

  • Гэтыя касцюмы хочацца разглядаць - так шмат на іх дробных, выкананых уручную дэталяў.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Гэтыя касцюмы хочацца разглядаць - так шмат на іх дробных, выкананых уручную дэталяў.

  • Тэкстыль - гэта і аплікацыя. Мамчын стыляга, татаў валацуга Ульяны Дземідовіч.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Тэкстыль - гэта і аплікацыя. "Мамчын стыляга, татаў валацуга" Ульяны Дземідовіч.

  • Карціна падобная на акварэль, але гэта не фарба, а тканіна. Майя Сцепанькова, Сучасны нацюрморт.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Карціна падобная на акварэль, але гэта не фарба, а тканіна. Майя Сцепанькова, "Сучасны нацюрморт".

  • Пры дапамозе баваўняных нітак і клею можна стварыць аб'ёмныя палотны. Майя Сцепанькова, дыпціх Думкі. Мечты. (Фрагмент).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Пры дапамозе баваўняных нітак і клею можна стварыць аб'ёмныя палотны. Майя Сцепанькова, дыпціх "Думкі. Мечты." (Фрагмент).

  • Гэтая скульптура атрымала на выставе жартаўлівую назву Тэкстыльны Оскар. Марыя Разумовіч, трыпціх Гісторыя ткацтва, Залаты век (фрагмент).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Гэтая скульптура атрымала на выставе жартаўлівую назву "Тэкстыльны "Оскар". Марыя Разумовіч, трыпціх "Гісторыя ткацтва", "Залаты век" (фрагмент).

  • Студэнты атрымалі заданне выкарыстоўваць адны і тыя ж матэрыялы ў плоскасці і ў аб'ёме. Майя Сцепанькова, дыпціх Думкі. Мечты. (Фрагмент).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Студэнты атрымалі заданне выкарыстоўваць адны і тыя ж матэрыялы ў плоскасці і ў аб'ёме. Майя Сцепанькова, дыпціх "Думкі. Мечты." (Фрагмент).

  • Гэтае палатно складзена з карцін беларускага мастака Хруцкага і раздрукавана на тканіны. Сцепанькова Майя, І. Ф. Хруцкі. Партрэт.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Гэтае палатно складзена з карцін беларускага мастака Хруцкага і раздрукавана на тканіны. Сцепанькова Майя, "І. Ф. Хруцкі. Партрэт".

  • Толькі прыгледзеўшыся больш уважліва, можна зразумець, што гэта не лёд і камяні, а тканіна і эпаксідная смала. Разумовіч Марыя, трыпціх Растае лёд (фрагмент).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Толькі прыгледзеўшыся больш уважліва, можна зразумець, што гэта не лёд і камяні, а тканіна і эпаксідная смала. Разумовіч Марыя, трыпціх "Растае лёд" (фрагмент).

  • Цікавага эфекту атрымалася дамагчыся, абгарнуўшы ваўняную нітку поліэтыленам. Разумовіч Марыя, Крышталь.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Цікавага эфекту атрымалася дамагчыся, абгарнуўшы ваўняную нітку поліэтыленам. Разумовіч Марыя, "Крышталь".

  • Ульяна Дземідовіч распавядае, што падпаліла раму і заблытала ніткі, каб паказаць нялёгкі лёс Міхаіла Агінскага, які так і не вярнуўся на радзіму.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Ульяна Дземідовіч распавядае, што падпаліла раму і заблытала ніткі, каб паказаць нялёгкі лёс Міхаіла Агінскага, які так і не вярнуўся на радзіму.

  • Ульяна Дземідовіч, Паланэз Агінскага (фрагмент).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Ульяна Дземідовіч, "Паланэз Агінскага" (фрагмент).

  • Часам мастакі выкарыстоўваюць нязвыклыя матэрыялы: гуму, магнітную стужку. Вікторыя Ярохіна, Чорная дзірка.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Часам мастакі выкарыстоўваюць нязвыклыя матэрыялы: гуму, магнітную стужку. Вікторыя Ярохіна, "Чорная дзірка" (фрагмент).

  • Гэтым творам аўтар хацела паказаць абясцэньванне тэкстылю: раней дываны маглі дазволіць сабе толькі вельмі багатыя людзі, а цяпер аб іх проста выціраюць ногі. Ульяна Дземідовіч, Вердюра, або Коўрык для абутку.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Гэтым творам аўтар хацела паказаць абясцэньванне тэкстылю: раней дываны маглі дазволіць сабе толькі вельмі багатыя людзі, а цяпер аб іх проста выціраюць ногі. Ульяна Дземідовіч, "Вердюра, або Коўрык для абутку".

  • Тэкстыль бывае і аб'ёмным, як гэтая скульптура. Аляксандра Журавовіч, Ціхамірнасць.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Тэкстыль бывае і аб'ёмным, як гэтая скульптура. Аляксандра Журавовіч, "Ціхамірнасць".

  • Ціхамірнасць, погляд знутры.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Ціхамірнасць", погляд знутры.

  • Творы вельмі ўдала ўпісваюцца ў прастору арт-гасцёўні.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Творы вельмі ўдала ўпісваюцца ў прастору арт-гасцёўні.

Тэги:
тэкстыль, габелен, "Гіперсувязі" (выстава), Арт-гасцёўня "Высокае мѣста", Мінск, Беларусь

Самыя прыгожыя пейзажы нашай планеты

53
(абноўлена 14:57 17.04.2021)
  • Бярозы ў блакітнай вадзе Новасібірскай ЦЭЦ-5
  • Пляж ў пячоры Бенагіл у Партугаліі.
  • Музей-запаведнік Кіжы ў Карэліі.
  • Восень у палацава-паркавым ансамблі Араніенбаум
  • Востраў Каменны ў Сямозеры ў Пражынскім раёне Карэліі
  • Млечны шлях ля Альхонскага мыса Кабылья Галава ў раёне возера Байкал
  • Удзельнікі спаборніцтваў падчас усерасійскай паруснай рэгаты ў акваторыі Геленджыкскай бухты
  • Лодкі на возеры Байкал
  • Парусная яхта ля скалы Царскія вароты ў Бірусінскім заліве Краснаярскага вадасховішча
  • Рысавыя палі ў Краснадарскім краі.
  • Дарога на гары Ай-Петры ў Крыме
  • Лебедзь-клікун на Лебядзіным возеры ў прыродным комплексным заказніку Лебядзіны ў Алтайскім краі
  • Узбярэжжа Атлантычнага акіяна каля вёскі Азеньяш-ду-Мар у Партугаліі.
  • Паўночнае ззянне ў наваколлі ракі Ура Мурманскай вобласці.
  • Турысты на беразе высакагорнага возера Арляня на тэрыторыі Сафійскай даліны ў Рэспубліцы Карачаева-Чаркесіі.
  • Від на горы ў Майкопскім раёне ў рэспубліцы Адыгея.
  • Лёд на возеры Байкал.
  • Карадахская цясніна ля Гацатлінскага вадасховішча ў Рэспубліцы Дагестан.
  • Млечны шлях у даліне ракі Анга, якая ўпадае ў возера Байкал
  • Віды скал на паўвостраве Рыбачы ў Мурманскай вобласці.
Млечны шлях над возерам Байкал, паўночнае ззянне ў Мурманску, парусная рэгата ў акваторыі Геленджыкскый бухты, залатая восень у "Араніенбауме", атлантычнае ўзбярэжжа Партугаліі.

Пейзаж, які здаецца чалавеку незвычайна гарманічным, звычайна з'яўляецца адлюстраваннем свету, які хаваецца ў яго душы.

Сумны туманны пейзаж без адзінага воблака, нібы без адзінай думкі, прыцягне меланхоліка. Яркае сонца, залатая лістота або беласнежныя пікі горных вяршынь - актыўнага і жыццярадаснага чалавека.

А што абярэце вы?

Глядзіце таксама:

53
  • Бярозы ў блакітнай вадзе Новасібірскай ЦЭЦ-5
    © Sputnik / Александр Кряжев

    Бярозы ў блакітнай вадзе Новасібірскай ЦЭЦ-5.

  • Пляж ў пячоры Бенагіл у Партугаліі.
    © Sputnik / Александр Вильф

    Пляж ў пячоры Бенагіл у Партугаліі.

  • Музей-запаведнік Кіжы ў Карэліі.
    © Sputnik / Илья Тимин

    Музей-запаведнік "Кіжы" ў Карэліі.

  • Восень у палацава-паркавым ансамблі Араніенбаум
    © Sputnik / Алексей Даничев

    Восень у палацава-паркавым ансамблі "Араніенбаум".

  • Востраў Каменны ў Сямозеры ў Пражынскім раёне Карэліі
    © Sputnik / Илья Тимин

    Востраў Каменны ў Сямозеры ў Пражынскім раёне Карэліі.

  • Млечны шлях ля Альхонскага мыса Кабылья Галава ў раёне возера Байкал
    © Sputnik / Владимир Смирнов

    Млечны шлях ля Альхонскага мыса Кабылья Галава ў раёне возера Байкал.

  • Удзельнікі спаборніцтваў падчас усерасійскай паруснай рэгаты ў акваторыі Геленджыкскай бухты
    © Sputnik / Виталий Тимкив

    Удзельнікі спаборніцтваў падчас усерасійскай паруснай рэгаты ў акваторыі Геленджыкскай бухты.

  • Лодкі на возеры Байкал
    © Sputnik / Игорь Онучин

    Лодкі на возеры Байкал.

  • Парусная яхта ля скалы Царскія вароты ў Бірусінскім заліве Краснаярскага вадасховішча
    © Sputnik / Илья Наймушин

    Парусная яхта ля скалы Царскія вароты ў Бірусінскім заліве Краснаярскага вадасховішча.

  • Рысавыя палі ў Краснадарскім краі.
    © Sputnik / Виталий Тимкив

    Рысавыя палі ў Краснадарскім краі.

  • Дарога на гары Ай-Петры ў Крыме
    © Sputnik / Алексей Мальгавко

    Дарога на гары Ай-Петры ў Крыме.

  • Лебедзь-клікун на Лебядзіным возеры ў прыродным комплексным заказніку Лебядзіны ў Алтайскім краі
    © Sputnik / Владимир Вяткин

    Лебедзь-клікун на Лебядзіным возеры ў прыродным комплексным заказніку "Лебядзіны" ў Алтайскім краі.

  • Узбярэжжа Атлантычнага акіяна каля вёскі Азеньяш-ду-Мар у Партугаліі.
    © Sputnik / Александр Вильф

    Узбярэжжа Атлантычнага акіяна каля вёскі Азеньяш-ду-Мар у Партугаліі.

  • Паўночнае ззянне ў наваколлі ракі Ура Мурманскай вобласці.
    © Sputnik / Павел Львов

    Паўночнае ззянне ў наваколлі ракі Ура Мурманскай вобласці.

  • Турысты на беразе высакагорнага возера Арляня на тэрыторыі Сафійскай даліны ў Рэспубліцы Карачаева-Чаркесіі.
    © Sputnik / Денис Абрамов

    Турысты на беразе высакагорнага возера Арляня на тэрыторыі Сафійскай даліны ў Рэспубліцы Карачаева-Чаркесіі.

  • Від на горы ў Майкопскім раёне ў рэспубліцы Адыгея.
    © Sputnik / Виталий Тимкив

    Від на горы ў Майкопскім раёне ў рэспубліцы Адыгея.

  • Лёд на возеры Байкал.
    © Sputnik / Владимир Смирнов

    Лёд на возеры Байкал.

  • Карадахская цясніна ля Гацатлінскага вадасховішча ў Рэспубліцы Дагестан.
    © Sputnik / Денис Абрамов

    Карадахская цясніна ля Гацатлінскага вадасховішча ў Рэспубліцы Дагестан.

  • Млечны шлях у даліне ракі Анга, якая ўпадае ў возера Байкал
    © Sputnik / Владимир Смирнов

    Млечны шлях у даліне ракі Анга, якая ўпадае ў возера Байкал.

  • Віды скал на паўвостраве Рыбачы ў Мурманскай вобласці.
    © Sputnik / Павел Львов

    Віды скал на паўвостраве Рыбачы ў Мурманскай вобласці.

Тэги:
Партугалія, Мурманск, Паўночнае ззянне, Байкал, возера, Млечны шлях

World Press Photo - фота пераможцаў самай прэстыжнай прэміі журналістаў

23
(абноўлена 14:53 17.04.2021)
  • Здымак The First Embrace дацкага фатографа Mads Nissen, які перамог у конкурсе World Press Photo 2021 і заняў першае месца ў катэгорыі General News
  • Здымак з серыі Paradise Lost фатографа з Расіі Valeriy Melnikov, якая заняла першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі General News
  • Здымак Emancipation Memorial Debate амерыканскага фатографа Evelyn Hockstein, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Spot News
  • Здымак Yemen: Hunger, Another War Wound фатографа з Аргентыны Pablo Tosco, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Contemporary Issues
  • Здымак The Transition: Ignat расійскага фатографа Oleg Ponomarev, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Portraits
  • Здымак Rescue of Giraffes from Flooding Island фатографа з ЗША Ami Vitale, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Nature
  • Здымак Log Pile Bouldering фатографа з Аўстраліі Adam Pretty, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Sports
  • Здымак California Sea Lion Plays with Mask фатографа з ЗША Ralph Pace, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Environment
  • Здымак з серыі Habibi фатографа з Італіі Antonio Faccilongo, які перамог у конкурсе World Press Photo 2021 і заняў першае месца ў катэгорыі Long-Term Projects
  • Здымак з серыі Sakhawood фатографа з Расіі Alexey Vasilyev, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Contemporary Issues
  • Здымак з серыі Port Explosion in Beirut фатографа з Італіі Lorenzo Tugnoli, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Spot News
  • Здымак з серыі Pantanal Ablaze фатографа з Бразіліі Lalo de Almeida, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Environment
  • Здымак з серыі Those Who Stay Will Be Champions канадскага фатографа Chris Donovan, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Sports
  • Здымак з серыі Pandemic Pigeons-A Love Story фатографа з Нідэрландаў Jasper Doest, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Nature
  • Здымак з серыі The 'Ameriguns' фатографа з Італіі Gabriele Galimberti, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Portraits
Фатаграфіяй года стала праца дацкага фатографа Мадса Ніссена, якая захавала абдымкі медсястры і пастаялкi дома састарэлых у разгар пандэміі каронавіруса. У трох катэгорыях першыя месцы атрымалі расійскія фатографы.

Пераможцаў самай прэстыжнай прэміі для фотажурналістаў свету World Press Photo 2021 абвясцілі 15 красавіка, у 64-ы раз. Глядзіце ў фотастужцы Sputnik Беларусь фотаработы, якія атрымалі галоўны прыз і якія занялі першыя месцы.

У катэгорыі "Галоўныя навіны" перамог фотакарэспандэнт "РИА Новости" Валерый Мельнікаў, які зняў серыю фатаграфій пад назвай "Потерянный рай" аб ваенным канфлікце ў Нагорным Карабаху восенню 2020 года.

Яшчэ два расійскія фатографы - Аляксей Васільеў і Алег Панамароў - занялі першыя месцы ў катэгорыях "Праблемы сучаснасці" і "Адзіночныя партрэты".

У ліку пераможцаў конкурсу, якія занялі другое месца ў катэгорыі "Гарачыя навіны" - беларускі фатограф Надзя Бужан з працай "У чаканні вызвалення з цэнтра ізаляцыі правапарушэнняў".

Глядзіце таксама:

23
  • Здымак The First Embrace дацкага фатографа Mads Nissen, які перамог у конкурсе World Press Photo 2021 і заняў першае месца ў катэгорыі General News

    Фатаграфіяй года стала праца дацкага фатографа Мадса Ніссена. Першыя абдымкі за пяць месяцаў. 85-гадовую Розу Лузію Лунардзі абдымае медсястра дома састарэлых у Бразіліі Адрыяна Сільва ды Коста Соуза.

  • Здымак з серыі Paradise Lost фатографа з Расіі Valeriy Melnikov, якая заняла першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі General News

    У катэгорыі "Галоўныя навіны" перамог фотакарэспандэнт РІА Навіны Валерый Мельнікаў. На фота Азат Геваркян і яго жонка Анаік перад тым, як пакінуць свой дом 28 лістапада 2020 года ў Лачыне, Нагорны Карабах, апошнім раёне, які будзе вернуты пад кантроль Азербайджана ў ходзе ваеннага канфлікту.

  • Здымак Emancipation Memorial Debate амерыканскага фатографа Evelyn Hockstein, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Spot News

    Фота амерыканскага фатографа Эвелін Хокштейн заняло першае месца ў катэгорыі "Гарачыя навіны". Мужчына і жанчына спрачаюцца з нагоды зносу Мемарыяла Вызвалення ў Лінкальн-парку, Вашынгтон, 25 чэрвеня 2020 года.

  • Здымак Yemen: Hunger, Another War Wound фатографа з Аргентыны Pablo Tosco, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Contemporary Issues

    Пераможца ў катэгорыі "Праблемы сучаснасці" фатограф з Аргентыны Пабла Тоска з працай "Йемен: Голад, яшчэ адна рана вайны". Фаціма і яе сын рыхтуюць рыбалоўную сетку на лодцы ў заліве Хор-Омейра, Йемен, 12 лютага 2020 года.

  • Здымак The Transition: Ignat расійскага фатографа Oleg Ponomarev, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Portraits

    Праца-пераможца расійскага фатографа Алега Панамарова ў катэгорыі "Партрэты". Ігнат - трансгендэр, які перажыў псіхалагічную траўму ў школьныя гады - са сваёй дзяўчынай Марыяй у Санкт-Пецярбургу.

  • Здымак Rescue of Giraffes from Flooding Island фатографа з ЗША Ami Vitale, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Nature

    Пераможца ў катэгорыі "Прырода" - фатограф з ЗША Амі Вітале. Жыраф Ротшыльда транспартуецца ў бяспечнае месца на спецыяльна пабудаванай баржы з затопленага вострава Лонгічара ў заходняй Кеніі 3 снежня 2020 года.

  • Здымак Log Pile Bouldering фатографа з Аўстраліі Adam Pretty, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Sports

    Фотаздымак аўстралійскага фатографа Адама Прэцці - пераможцы конкурсу ў катэгорыі "Спорт". Боулдэрынг - гэта лажанне па невялікіх скалах і валунах без страхоўкі. Залы для скалалажання і спартыўныя збудаванні ў Мюнхене былі зачыненыя з-за пандэміі COVID-19, таму спартсмены сталі творча падыходзіць да трэніровак.

  • Здымак California Sea Lion Plays with Mask фатографа з ЗША Ralph Pace, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Environment

    Фатограф з ЗША Ральф Пэйс - пераможца конкурсу ў катэгорыі "Навакольнае асяроддзе". Цікаўны каліфарнійскі марскі леў плыве да маскі на месцы для дайвінга Хвалярэз у Мантырэе, Каліфорнія. Падобныя месцы па ўсім свеце завалены кінутымі маскамі.

  • Здымак з серыі Habibi фатографа з Італіі Antonio Faccilongo, які перамог у конкурсе World Press Photo 2021 і заняў першае месца ў катэгорыі Long-Term Projects

    Здымак з серыі "Хабібі" італьянскага фатографа Антоніа Фачылонга, пераможцы конкурсу World Press Photo 2021, заняў першае месца ў катэгорыі "Доўгатэрміновыя праекты". На фота, зробленым у лістападзе 2017 года, жонкі, маці і дзеці палестынскіх зняволеных ля кантрольна-прапускнога пункта ў Бейт-Сейры, Палестына. Яны дабіраюцца да Ізраіля, каб наведаць сваіх сваякоў у турме. Некаторым прыходзіцца здзяйсняць шматгадзінныя паездкі, каб патрапіць на 45-хвіліннае наведванне.

  • Здымак з серыі Sakhawood фатографа з Расіі Alexey Vasilyev, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Contemporary Issues

    Здымак з серыі "Сахавуд" фатографа з Расіі Аляксея Васільева, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі "Сучасныя выклікі". Двайняты Сямён і Сцяпан зняліся ў казцы "Старый Бейберикеен" у ролях міфічных істот, якія жывуць на балотах - дулганча. Для іх гэта першы вопыт удзелу ў кіно. У кінавытворчасці ў Рэспубліцы Саха заняты людзі з розным вопытам. Якуцкія фільмы ўдзельнічаюць у міжнародных фестывалях Еўропы і Азіі, атрымліваюць узнагароды, якіх ужо больш за 80.

  • Здымак з серыі Port Explosion in Beirut фатографа з Італіі Lorenzo Tugnoli, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Spot News

    Фота з серыі "Выбух порта ў Бейруце" італьянскага фатографа Ларэнца Туньёлі, які заняў першае месца ў катэгорыі "Гарачыя навіны". Ратавальнікі працуюць над тушэннем пажараў, якія ахапілі склады ў Бейруце, Ліван, 4 жнiўня 2020 года ад магутнага выбуху ў порце.

  • Здымак з серыі Pantanal Ablaze фатографа з Бразіліі Lalo de Almeida, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Environment

    Серыя фота "Пантанал ў агні" бразільскага фатографа Лало дэ Альмейда заняла першае месца ў катэгорыі "навакольнае асяроддзе". Пажарныя змагаюцца з успышкай пажару на ферме Сан-Францыска-дэ-Перыгара, дзе жыве адна з найбуйнейшых папуляцый гіяцынтавага ара, Бразілія, 14 жніўня 2020 года.

  • Здымак з серыі Those Who Stay Will Be Champions канадскага фатографа Chris Donovan, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Sports

    Серыя здымкаў канадскага фатографа Крыса Донавана аб будучых чэмпіёнах баскетбола заняла першае месца ў катэгорыі "Спорт". Зорка каманды Flint Jaguars Таэвіён Рашынг скача з аднаго шафіка на іншы ў распранальні каманды перад апошняй гульнёй сезона ў сваёй школьнай баскетбольнай кар'еры 24 лютага 2020 года.

  • Здымак з серыі Pandemic Pigeons-A Love Story фатографа з Нідэрландаў Jasper Doest, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Nature

    Першае месца ў катэгорыі "Прырода" у серыі фатаграфій "Галубы пандэміі - гісторыя кахання" Джаспера Дуста. Пара дзікіх галубоў пасябравала з сям'ёй фатографа, якія знаходзіліся на ізаляцыі ў сваёй кватэры ў Флаардынгене, Нідэрланды, падчас пандэміі COVID-19.

  • Здымак з серыі The 'Ameriguns' фатографа з Італіі Gabriele Galimberti, які заняў першае месца конкурсу World Press Photo 2021 у катэгорыі Portraits

    Серыя фота "The 'Ameriguns'" фатографа з Італіі Габрыэле Галімбэрці - першае месца ў катэгорыі "Партрэт". Торэлл Джаспер пазіруе з агнястрэльнай зброяй на заднім двары свайго дома ў Шрыверы, штат Луізіяна, 14 красавіка 2019 года. Былы марскі пехацінец ЗША, ён навучыўся трымаць зброю ў руках у свайго бацькі яшчэ ў дзяцінстве. Згодна з Small Arms Survey - незалежнаму глабальнага даследчаму праекту, што базіруецца ў Жэневе, Швейцарыя, - палова ўсёй агнястрэльнай зброі, якая належыць прыватным грамадзянам у свеце, знаходзіцца ў ЗША.

Тэги:
World Press Photo
Праасвяшчэнны Круціцкі і Каломенскі, Патрыяршы намеснік Маскоўскай мітраполіі Павел

Экс-кіраўніка БПЦ мітрапаліта Паўла перавялі на новую работу

17
(абноўлена 09:53 17.04.2021)
Мітрапаліт Павел абраны пераемнікам мітрапаліта Ювеналія, які нязменна кіраваў маскоўскімі прыходамі амаль 44 гады.

МІНСК, 18 кра – Sputnik. Новым кіраўніком падмаскоўных парафій стане былы кіраўнік Беларускай праваслаўнай царквы мітрапаліт Павел (Панамароў), дадзенае рашэнне было прынята Святым Сінодам Рускай праваслаўнай царквы.

У жніўні мінулага года мітрапаліт Павел быў адпраўлены на кубанскую кафедру, а на яго месца быў прызначаны епіскап Веніямін.

Рашэннем Святога Сінода ад 25 жніўня 2020 года мітрапаліт Павел быў вызвалены ад пасады Патрыяршага экзарха ўсяе Беларусі, з выказваннем падзякі за панесеныя працы, і прызначаны мітрапалітам Кацярынадарскім і Кубанскім, кіраўніком Кубанскай мітраполіі.

А рашэннем Святога Сінода ад 15 красавіка 2021 года мітрапаліт Павел прызначаны Праасвяшчэнным Круціцкім і Каломенскім, Патрыяршым намеснікам Маскоўскай мітраполіі, пастаянным членам Святога Сінода, з вызваленнем ад кіравання Кацярынадарскай епархіяй.

Такім чынам, ён абраны пераемнікам мітрапаліта Ювеналія (Паяркава), які напярэдадні па асабістай просьбе быў адпраўлены на супакой у сувязі з узростам і станам здароўя. Падмаскоўнымі прыходамі ён кіраваў амаль 44 гады і да гэтага часу быў найстарэйшым з правячых архірэяў РПЦ.

Мітрапаліт Павел на пасаду кіраўніка БПЦ быў прызначаны 25 снежня 2013 года пасля таго, як мітрапаліт Філарэт, які кіраваў БПЦ больш за 20 гадоў, пайшоў на пенсію па ўзросце.

Першы Патрыяршы Экзарх усяе Беларусі мітрапаліт Філарэт памёр 12 студзеня 2021 года на 86-м годзе жыцця. Сінод БПЦ прыняў рашэнне аб увекавечанні яго памяці, для гэтага створана спецыяльная Мемарыяльная камісія. Яе ўзначаліў архіепіскап Навагрудскі і Слонімскі Гурый.

Чытайце таксама:

17
Тэги:
работа, Мітрапаліт Павел, мітрапаліт, БПЦ, экс-кіраўнік