Сублімацыя формы: летуценныя вобразы застылі ў бронзе

53
(абноўлена 12:52 07.03.2018)
  • Шматлікія скульптуры Уладзіміра Слабодчыкава ўпрыгожваюць гарадскія вуліцы.
  • Дабравешчанне (бронза, 1990).
  • Партрэт жонкі (бронза, 1980).
  • Тая, што нясе рэзгіны (вялікая) (бронза, 1989).
  • Гукі (дрэва, 1988).
  • На пярэднім плане: Анёл з абпаленымі крыламі (вялікая) (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін).
  • Выставка Владимира Слободчикова Сублимация формы
  • Афрадыта (дрэва, пазалота, 2001).
  • Дзяўчына з арфай (пластык, 2017).
  • Па цэнтру: Юдзіф (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін).
  • У сваёй творчасці Уладзімір Слабодчыкаў імкнецца паказаць шматграннасць аб’екта, яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце.
  • Чарнобыльская мадонна (мельхіёр, граніт, 1996). З калекцыі Нацыянальнага мастацкага музею Рэспублікі Беларусь.
  • На пярэднім плане: Архаічны танец (бронза, 1996). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін).
  • З цыкла Знакі на пяску №6 (сілумін, 1998).
  • Ушэсце (бронза, мармур, 1993).
  • Тры каралі (бронза, мармур, 1993).
  • Джакамеці (вялікі) (бронза, 2003).
  • Па цэнтры: З шарам (вялікая) (сілумін, 2002).
У творчасці Уладзіміра Слабодчыкава ідэі пераносяцца ў застылую форму. Глядзіце ў фотастужцы Sputnik, якія скульптуры прадстаўлены на выставе ў Нацыянальным мастацкім музеі.

Сублімацыя формы — гэта ў першую чаргу спроба пазбавіць форму матэрыяльнасці. Уладзімір Слабодчыкаў пераносіць свае ідэі і пачуцці ў застылую форму. Адной з цэнтральных тэмаў творчасці Слабодчыкава з’яўляецца Чалавек як філасофская катэгорыя. Яго скульптуры лёгка пазнавальныя і маюць выразны сілуэт. Галоўнай адметнасцю творчасці Уладзіміра Слабодчыкава з'яўляецца яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце.

Уладзімір Слабодчыкаў – скульптар, які стаў вядомы ў беларускім мастацтве ў пачатку 1970-х і працуе ўжо больш за 40 гадоў. Ён займаецца вельмі разнастайнымі відамі і жанрамі скульптуры: ад камернай пластыкі да маштабных манументальных помнікаў на радзіме і за мяжой.

Выставу можна наведаць у Нацыянальным мастацкім музеі да 25 сакавіка.

53
  • Шматлікія скульптуры Уладзіміра Слабодчыкава ўпрыгожваюць гарадскія вуліцы.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Шматлікія скульптуры Уладзіміра Слабодчыкава ўпрыгожваюць гарадскія вуліцы.

  • Дабравешчанне (бронза, 1990).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Дабравешчанне" (бронза, 1990).

  • Партрэт жонкі (бронза, 1980).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Партрэт жонкі" (бронза, 1980).

  • Тая, што нясе рэзгіны (вялікая) (бронза, 1989).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Тая, што нясе рэзгіны" (вялікая) (бронза, 1989).

  • Гукі (дрэва, 1988).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Гукі" (дрэва, 1988).

  • На пярэднім плане: Анёл з абпаленымі крыламі (вялікая) (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    На пярэднім плане: "Анёл з абпаленымі крыламі" (вялікая) (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).

  • Выставка Владимира Слободчикова Сублимация формы
    © Sputnik Анастасия Волчок

    На сцяне: з цыкла "Песня Песень", №№1-3 (пластык).

  • Афрадыта (дрэва, пазалота, 2001).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Афрадыта" (дрэва, пазалота, 2001).

  • Дзяўчына з арфай (пластык, 2017).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Дзяўчына з арфай" (пластык, 2017).

  • Па цэнтру: Юдзіф (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Па цэнтру: "Юдзіф" (бронза, 1990). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).

  • У сваёй творчасці Уладзімір Слабодчыкаў імкнецца паказаць шматграннасць аб’екта, яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    У сваёй творчасці Уладзімір Слабодчыкаў імкнецца паказаць шматграннасць аб’екта, яго здольнасць увасабляць не канкрэтнае, а абстрактнае або шматвобразнае паняцце.

  • Чарнобыльская мадонна (мельхіёр, граніт, 1996). З калекцыі Нацыянальнага мастацкага музею Рэспублікі Беларусь.
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Чарнобыльская мадонна" (мельхіёр, граніт, 1996). З калекцыі Нацыянальнага мастацкага музею Рэспублікі Беларусь.

  • На пярэднім плане: Архаічны танец (бронза, 1996). На сцяне творы з цыкла Знакі на пяску (сілумін).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    На пярэднім плане: "Архаічны танец" (бронза, 1996). На сцяне творы з цыкла "Знакі на пяску" (сілумін).

  • З цыкла Знакі на пяску №6 (сілумін, 1998).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    З цыкла "Знакі на пяску" №6 (сілумін, 1998).

  • Ушэсце (бронза, мармур, 1993).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Ушэсце" (бронза, мармур, 1993).

  • Тры каралі (бронза, мармур, 1993).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Тры каралі" (бронза, мармур, 1993).

  • Джакамеці (вялікі) (бронза, 2003).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    "Джакамеці" (вялікі) (бронза, 2003).

  • Па цэнтры: З шарам (вялікая) (сілумін, 2002).
    © Sputnik Анастасия Волчок

    Па цэнтры: "З шарам" (вялікая) (сілумін, 2002).

Тэги:
скульптура, "Сублімацыя формы" (выстава), Нацыянальны мастацкі музей Рэспублікі Беларусь, Уладзімір Слабодчыкаў, Мінск, Беларусь

Фота