Пустыя тунэлі і гіганцкія катлаваны: як будуюць новыя станцыі метро

54
(абноўлена 17:07 20.03.2018)
  • Адзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі.
  • Адсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе сімвалізуе аб з'яўленні ахоўных экранаў, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі.
  • Платформа амаль дабудаванай станцыі Кавальская слабада палохае сваімі памерамі.
  • Пакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі.
  • Неўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі.
  • На паверхні над Кавальскай слабадой - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы.
  • На дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа.
  • Рызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца.
  • Усе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай.
  • Механізаваны шчыт Алеся пакідае за сабой сляды - горы грунту.
  • Грунт з тунэлю вывозяць лакаматывы.
  • Як распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам.
  • Па амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець.
  • Пакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі.
  • Тунэлі Кавальскай слабады таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць.
  • Тунэль, у якім зараз працуе Алеся, практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў.
Sputnik пабываў на амаль пабудаваных, але пакуль не адкрытых станцыях, спусціўся на дно вялізнага катлавана і паблукаў па тунэлях. Глядзіце ў фотастужцы самыя яркія кадры з адной з самых маштабных будоўляў Беларусі.

Першую чаргу трэцяй лініі мінскай падземкі маюць намер здаць у 2020 годзе. Будоўля не спыняецца ні на секунду — бурліць ў розных лакацыях Мінска кругласутачна і без выхадных. Сумарна на будоўлі падземкі занята каля дзвюх тысяч чалавек; абыходзіцца адзін кіламетр метро ў Мінску ў суму каля 70 мільёнаў долараў.

Па словах метрабудаўцоў, цяпер будаўніцтва ідзе па графіку. Праз пару гадоў першых пасажыраў прымуць "Кавальская слабада" на скрыжаванні вуліц Жукоўскага і Варанянскага, перасадачная "Вакзальная" у раёне чыгункі, "Плошча Францішка Багушэвіча" ля тэатра музкамедыі і "Плошча Юбілейная" на скрыжаванні Сухой і Кальварыйскай.

54
  • Адзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Адзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі.

  • Адсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе сімвалізуе аб з'яўленні ахоўных экранаў, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Адсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе кажа пра тое, што тут з'явяцца ахоўныя экраны, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі.

  • Платформа амаль дабудаванай станцыі Кавальская слабада палохае сваімі памерамі.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Платформа амаль дабудаванай станцыі "Кавальская слабада" палохае сваімі памерамі.

  • Пакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Пакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі.

  • Неўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Неўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі.

  • На паверхні над Кавальскай слабадой - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    На паверхні над "Кавальскай слабадой" - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы.

  • На дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    На дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа.

  • Рызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Рызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца.

  • Усе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Усе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай.

  • Механізаваны шчыт Алеся пакідае за сабой сляды - горы грунту.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Механізаваны шчыт "Алеся" пакідае за сабой сляды - горы грунту.

  • Грунт з тунэлю вывозяць лакаматывы.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Грунт з тунэлю вывозяць лакаматывы.

  • Як распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Як распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам.

  • Па амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Па амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець.

  • Пакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Пакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі.

  • Тунэлі Кавальскай слабады таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Тунэлі "Кавальскай слабады" таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць.

  • Тунэль, у якім зараз працуе Алеся, практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў.
    © Sputnik / Виктор Толочко

    Тунэль, у якім зараз працуе "Алеся", практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў.

Тэги:
будаўніцтва метро, Дырэкцыя па будаўніцтве метрапалітэна, Мінск, Беларусь