Цырымонія ўзнагароджання пераможцаў конкурсу дзяржаўнай сацыяльнай рэкламы Імпульс

МНС Беларусі перамагло ў асноўных намінацыях на конкурсе сацыяльнай рэкламы

24
(абноўлена 16:24 20.12.2019)
У прыватнасці, аўтарытэтнае журы адзначыла аўдыё і відэа-рэкламу ад беларускіх ратавальнікаў, аддаўшы аўтарам першае месца ў гэтых катэгорыях.

МІНСК, 20 сне - Sputnik. Сталі вядомыя лаўрэаты VI штогадовага конкурсу дзяржаўнай сацыяльнай рэкламы "Імпульс", арганізатарам якога выступае МІА "Россия сегодня". У некалькіх асноўных намінацыях лепшымі былі прызнаныя праекты МНС Беларусі.

Уладальнікам Гран-пры-2019, а таксама першага месца ў намінацыі "Лепшая рэкламная кампанія" стаў Фонд падтрымкі дзяцей, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі, з праектам "Падлеткавая агрэсія".

На ўрачыстай цырымоніі, якая прайшла сёння ў міжнародным мультымедыйным прэс-цэнтры МІА "Россия сегодня", былі ўручаны ўзнагароды пераможцам і прызёрам у сямі асноўных і чатырох спецыяльных намінацыях конкурсу. Лепшыя работы адзначаны памятнымі статуэткамі "Імпульс", якія сімвалізуюць сацыяльную энергію, якая дае новы штуршок да стварэння і ўстойлівага развіцця.

У аргкамітэт конкурсу у 2019 годзе паступіла некалькі соцень заявак. Удзел у творчым спаборніцтве прымалі органы дзяржаўнай улады і мясцовага самакіравання Расіі і краін СНД, а таксама заснаваныя імі некамерцыйныя арганізацыі з рэкламнымі працамі на сацыяльныя тэмы, апублікаванымі і рэалізаванымі ў перыяд з 1 кастрычніка 2018 года па 30 верасня 2019 года.

Лаўрэатаў конкурсу вызначала аўтарытэтнае журы, у склад якога ўвайшлі вядучыя прадстаўнікі рэкламнай галіны, кіраўнікі СМІ, прадстаўнікі дзяржаўных структур. Пераможца ў спецыяльнай намінацыі "Прызнанне інтэрнэту" быў абраны па выніках карыстацкага галасавання: у лістападзе любы карыстальнік інтэрнэту, які мае рахунак на сацыяльных сетках (Facebook, Вконтакте, Twitter), мог азнаёміцца ​​з дасланымі на конкурс ўзорамі сацыяльнай рэкламы і прагаласаваць за лепшыя, па яго думку, працы.

Гран-пры

Гран-пры конкурсу ўдастоены праект "Падлеткавая агрэсія" Фонду падтрымкі дзяцей, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі. Гэта серыя відэаролікаў сацыяльнай рэкламы, прысвечаная актуальным праблемам сучаснага грамадства: цяжкасцям узаемаадносін падлеткаў з аднагодкамі, бацькамі, педагогамі, усплёскаў агрэсіі ў пераходным узросце. Галоўным героем праекта стаў заслужаны артыст Расіі, акцёр тэатра і кіно Андрэй Лявонаў.

Пераможцы і прызёры ў асноўных намінацыях:

Лепшая відэа-рэклама

1-е месца прысуджана Міністэрству па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь за ролік "Клапаціцца аб бяспецы малых - гэта закон жыцця!".

2-е месца падзялілі Міністэрства лічбавага развіцця, сувязі і масавых камунікацый РФ з праектам "Даеш лічбавае вяшчанне!" і Міністэрства турызму і аздараўленчых курортаў Стаўрапольскага краю з працай "Адпачывай на Стаўраполле".

3-е месца падзялілі ДАУ Рэспублікі Дагестан "Шматфункцыянальны цэнтр прадастаўлення паслуг у Рэспубліцы Дагестан" з кліпам "Перадача МФЦ паўнамоцтваў па прадастаўленні субсідый на аплату ЖКГ" і ДАУ Рэспублікі Дагестан "Шматфункцыянальны цэнтр прадастаўлення паслуг па Ленінскім раёне г. Махачкалы" з ролікам "Нерухомасць для бізнесу".

Лепшая аўдыёрэклама

1-е месца ў намінацыі заняло Міністэрства па надзвычайных сітуацыях Беларусі з сюжэтам "Адэскі гумар".

2-е месца дасталася Магнітагорскі школе-інтэрнату "Сям'я" за праект "Ратуючы самотную душу дзіцяці, ты ніколі не будзеш самотны сам".

3-е месца прысуджана гарадской адміністрацыі Обнінска за аўдыякліпы "Рух да здароўя - на ровары!"

Лепшая вонкавая рэклама

1-е месца ў намінацыі журы вырашыла не прысуджаць.

2-е месца - Міністэрства па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь за праект "Клапаціцца аб бяспецы малых - гэта закон жыцця!".

На 3-м месцы Выбаркам Растоўскай з праектам "Выбары ні на што не ўплываюць".

Прэміі ў спецыяльнай намінацыі "Наш характар" ўдастоена рэкламна-інфармацыйнае агенцтва "Армія Расіі" Міністэрства абароны Расійскай Федэрацыі за ваенна-патрыятычную акцыю "Сірыйскай пералом".

Конкурс праходзіў пры падтрымцы вядучых галіновых і федэральных СМІ, асацыяцый і арганізацый. Генеральнымі інфармацыйнымі партнёрамі конкурсу выступаюць: газета "Комсомольская правда", інфармацыйна-аналітычны партал "Sostav.ru". Галіновымі партнёрамі конкурсу "Імпульс" сталі асацыяцыі АКМР, АБКР, РАСО і Акос. У статусе афіцыйнага інфармацыйнага партнёра конкурс падтрымліваюць РІА "ФедералПресс" і "Асацыяцыя менеджэраў". Індустрыяльнымі партнёрамі конкурсу "Імпульс" сталі IAB Russia, Раму і АКАР.

"Імпульс" - конкурс дзяржаўнай сацыяльнай рэкламы, які закліканы прыцягнуць увагу грамадства да важнейшых сацыяльных праблемах, а таксама вывесці працэс стварэння рэкламы дзяржаўнымі структурамі на якасна новы ўзровень. Арганізатарам штогадовага конкурсу сацыяльнай рэкламы сярод органаў дзяржаўнай улады "Імпульс" выступае міжнародная медыягрупа "Россия сегодня". Старшынёй журы з'яўляецца генеральны дырэктар МІА "Россия сегодня" Дзмітрый Кісялёў.

МІА "Россия сегодня" - міжнародная медыягрупа, місіяй якой з'яўляецца аператыўнае і узважанае асвятленне падзей у свеце, інфармаванне аўдыторыі аб розных поглядах на ключавыя падзеі. МІА "Россия сегодня" прадстаўляе лінейку інфармацыйных рэсурсаў агенцтва: РІА "Новости", РІА "Новости Спорт", РІА "Новости Недвижимость", Прайм, РІА "Рейтинг", "ИноСМИ", Сацыяльны навігатар. За мяжой медыягрупа прадстаўлена міжнародным навінавым агенцтвам і радыё Sputnik. Сачыце за навінамі МІА "Россия сегодня" ў Telegram-канале прэс-службы "Зубоўскі, 4".

24
Тэги:
МІА "Россия сегодня", МНС Беларусі
Майстар-клас SputnikPro

Агністы кантэнт ад SputnikPro: майстар-клас па SMM і SEO пройдзе ў Мінску

27
(абноўлена 11:15 19.07.2019)
У ліпені міжнароднае інфармацыйнае агенцтва і радыё Sputnik прадстаўляе ў Мінску чарговы модуль праграмы SputnikPro. 25 ліпеня пройдзе майстар-клас для SММ-спецыялістаў беларускіх СМІ, а 26 ліпеня - для прадстаўнікоў міністэрстваў і дзяржаўных ведамстваў.

Слухачы даведаюцца, як працуе SMM- і SEO-прасоўванне, якім павінен быць кантэнт для сацсетак, што рабіць, каб прыцягнуць аўдыторыю, і як выкарыстоўваць чалавечую ляноту ў працы.

Майстар-клас "Кантэнт ў сацыяльных сетках - з іскры загарыцца полымя" правядзе Сяргей Салавей.

Сяргей Салавей - кіраўнік аддзела SMM- і SEO-прасоўвання ў Міжнародным інфармацыйным агенцтве і радыё Sputnik. Працаваў спецыялістам па SEO- і SMM-прасоўванні ў рэдакцыі сайта RT. Каманда ўдастоілася ўзнагароды "Прэмія Рунэту 2014" у намінацыі "Культура, СМІ і масавыя камунікацыі". Па выніках працы з 2014 па 2015 год аўдыторыя сайта ўзрасла ў 12 разоў, а за тры гады аўдыторыя сацыяльных сетак RT перавысіла 3 млн падпісчыкаў. З пошукавых сетак сайт штогод наведвалі больш за 100 мільёнаў унікальных карыстальнікаў.

З верасня 2016 года Салавей узначаліў аддзел SMM- і SEO-прасоўвання Sputnik, і дзякуючы намаганням аддзела ўзровень наведвальнасці сайтаў узрос з 300 тыс. да 2,5 млн унікальных карыстальнікаў у суткі.

SputnikPro - гэта праект міжнароднага інфармацыйнага агенцтва і радыё Sputnik для журналістаў, студэнтаў профільных ВНУ, супрацоўнікаў прэс-службаў і іншых спецыялістаў медыясферы, накіраваны на абмен вопытам з замежнымі калегамі, развіццё медыякамунікацый і прафесійных сувязей. За час існавання праекта ў розных фарматах у ім прынялі ўдзел прадстаўнікі больш чым 80 краін. Вочныя майстар-класы SputnikPro прайшлі ў Азербайджане, Арменіі, Беларусі, Грэцыі, Грузіі, Індыі, Кыргызстане, Турцыі, Эстоніі. У Беларусі SputnikPro праходзіць у дзясяты раз.

Sputnik - адно з найбуйнейшых міжнародных СМІ, якое аб'ядноўвае мультымедыйныя краінавыя і рэгіянальныя інтэрнэт-сайты на 32 мовах, аналагавае і лічбавае радыёвяшчанне на рускай, англійскай, французскай і іншых мовах у больш чым 90 гарадах свету і ў інтэрнэце. Навінавыя стужкі Sputnik кругласутачна пастаўляюць інфармацыю вядучым выданням па ўсім свеце на англійскай, арабскай, іспанскай, кітайскай мовах і фарсі. Аўдыторыя інфармацыйных рэсурсаў Sputnik складае больш за 60 мільёнаў наведвальнікаў у месяц, колькасць падпісчыкаў акаўнта Sputnik China ў "Вэйба" перавышае 10 мільёнаў. У 22 рэдакцыйных цэнтрах па ўсім свеце ад Пекіна да Монтавідэа працуе звыш за тысячу чалавек дзясяткаў нацыянальнасцяў. Sputnik уваходзіць у Медыягрупу "Россия сегодня". Галаўны офіс Sputnik знаходзіцца ў Маскве.

За час працы ў краінах постсавецкай прасторы сайты Sputnik занялі лідзіруючыя пазіцыі сярод мясцовых СМІ дзякуючы новаму і тэхналагічнасць фармату падачы кантэнту. Парталы Sputnik у кожнай з краін блізкага замежжа прадстаўлены на нацыянальнай і рускай мовах, яны таксама даюць чытачу разнастайны мультымедыйны кантэнт: інфаграфікі, відэа, фотарэпартажы, анлайн-эфіры, інтэрнэт-галасаванні, падкасты. Акрамя аператыўных навін, Sputnik публікуе аналітычныя матэрыялы і эксклюзіўныя інтэрв'ю.

За рэгістрацыяй і дадатковай інфармацыяй па праекце SputnikPro можна звяртацца да прадзюсера інфармацыйнага агенцтва і радыё Sputnik Беларусь Паўла Антонава - p.antonov@sputniknews.com, office@sputnik.by.

27
Тэги:
SputnikPro
Майстар-клас у Мінску ў рамках праекта SputnikPro

SputnikPro для PR-спецыялістаў і прэс-службаў спартыўных федэрацый

76
(абноўлена 13:19 11.02.2019)
Міжнароднае інфармацыйнае агенцтва і радыё Sputnik 12 лютага запускае ў Мінску новы модуль адукацыйнай праграмы SputnikPro.

Слухачам прэзентуюць сучасныя падыходы да пошука, напісання і публікацыі спартыўных навін на інфармацыйных сайтах, а таксама прадставяць напрацоўкі па арганізацыі работы прэс-службаў, PR-спецыялістаў і спартыўных журналістаў на буйных міжнародных спаборніцтвах.

Майстар-класы правядуць кіраўнік Міжнароднага мультымедыйнага прэс-цэнтра МІА "Россия сегодня" ВОЛЬГА КОЛЕВА і расійская журналістка найбуйнейшага спартыўнага партала "Р-спорт", алімпійская чэмпіёнка па скачках у ваду АЛЕНА ВАЙЦЭХОЎСКАЯ.

Больш падрабязна пра спікераў і тэмы майстар-класа >>

SputnikPro - гэта серыя прэзентацый і майстар-класаў ад вядучых медыяменеджараў і журналістаў з каласальным досведам працы, якія гатовыя падзяліцца сваімі ведамі з журналістамі, прэс-сакратарамі, PR-спецыялістамі, студэнтамі старэйшых курсаў ВНУ, якія навучаюцца па спецыяльнасці. Праект SputnikPro стартаваў у Мінску вясной 2018 года і атрымаў высокую ацэнку медыясупольнасці.

Міжнароднае інфармацыйнае агенцтва Sputnik - адно з найбуйнейшых сусветных СМІ, якое працуе на больш чым 30 мовах. Рэдакцыі і прэс-цэнтры выпускаюць навіны кругласутачна па ўсім свеце - ад Токіа да Монтавідэа.

За час працы ў краінах постсавецкай прасторы сайты Sputnik занялі лідзіруючыя пазіцыі сярод мясцовых СМІ дзякуючы новаму і тэхналагічнасць фармату падачы кантэнта. Парталы Sputnik у кожнай з краін блізкага замежжа прадстаўлены на нацыянальным і рускай мовах, яны таксама даюць чытачу разнастайны мультымедыйны кантэнт: інфаграфіку, відэа, фотарэпартажы, анлайн-эфіры, інтэрнэт-галасаванні, падкасты. Акрамя аператыўных навін, Sputnik публікуе аналітычныя матэрыялы і эксклюзіўныя інтэрв'ю. Радыё Sputnik ажыццяўляе вяшчанне ў Інтэрнэце і FM AM-дыяпазонах на 18 мовах.

За рэгістрацыяй і дадатковай інфармацыяй па праекце SputnikPro можна звяртацца да прадзюсара інфармацыйнага агенцтва і радыё Sputnik Беларусь Паўла Антонава - p.antonov@sputniknews.com, media@sputnik.by.

76
Тэги:
Мінск, Sputnik Беларусь, SputnikPro
Дэзінфекцыйная апрацоўка ў скверы ў Львове

Украіна ўводзіць новыя абмежаванні па ўезду ў краіну з-за каронавіруса

0
(абноўлена 11:48 06.04.2020)
З аўторка украінскі бок перастане пускаць у краіну сваіх грамадзян, якія перасякаюць мяжу пешшу, трапіць дадому людзі змогуць толькі з дапамогай цягнікоў і самалётаў.

МІНСК, 6 кра - Sputnik. Украіна ўводзіць дадатковыя абмежаванні па ўезду ў краіну сваіх грамадзян, пра гэта папярэдзілі ў Дзяржпагранкамітэце Беларусі.

У ГПК паведамілі, што 7 красавіка з 00:00 па кіеўскім часе Украіна спыніць пропуск у краіну сваіх грамадзян, якія перасякаюць мяжу пешшу. З гэтага моманту трапіць дадому украінцы змогуць толькі з дапамогай самалётаў або чыгуначнага транспарту.

"Грамадзяне Украіны змогуць вярнуцца дадому толькі на аўтатранспарце праз пэўныя пункты пропуску: "Даманава" - "Макраны", "Выступовічы" - "Новая Рудня", "Славуціч" - "Камарын", "Новыя Ярылавічы" - "Новая Гута", "Сеньковка" - "Весялоўка". у той жа час у беларускіх пунктах пропуску абмежаванняў па выезду грамадзян Украіны няма", - адзначылі ў ДПК.

Акрамя таго, у памежным ведамстве падкрэслілі, што Беларусь гатовая дапамагчы жыхарам суседняй дзяржавы ў іх вяртанні дадому. Інфармацыю па ўездзе ва Украіну варта ўдакладняць у пасольстве і консульскіх установах гэтай дзяржавы.

На такі крок украінскі бок пайшоў, каб процідзейнічаць распаўсюджванню COVID-19. Папярэдне, такі парадак уезду ў краіну будзе дзейнічаць да 24 красавіка ўключна.

З 25 сакавіка на тэрыторыі Украіны ўведзены рэжым надзвычайнага становішча, а з 27 сакавіка краіна цалкам закрыла свае межы з-за пандэміі каронавіруса. З гэтага моманту ў краіне забаранілі ўсе пасажырскія перавозкі, у тым ліку міжнародныя.

Па звестках украінскага Міністэрства аховы здароўя, колькасць інфіцыраваных каронавірусам на Украіне за ноч вырасла да 1,319 тысячы, зафіксавана 11 новых выпадкаў, ахвяраў стала 38.

0
Тэги:
каронавірус, Украіна
Тэмы:
Успышка каронавіруса з Уханя