Радыё

Стокс: кліпы з прыгожай карцінкай, у якіх няма думкі, гэта трызненне

© Sputnik / Александр ШурмелевФронтмэн гурта "Стокс" Аляксей Стокс
Фронтмэн гурта Стокс Аляксей Стокс - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Рок-музыка Аляксей Стокс распавёў радыё Sputnik Беларусь пра тое, чым адрозніваецца "ідэйны" кліп ад "проста прыгожага", як аднаўлялася старая хроніка для здымак новага кліпа, і чаму тэлебачанне выжыве, толькі калі застанецца "фільтрам" у велізарным патоку інфармацыі.
Стокс: клипы с красивой картинкой, в которых нет мысли, это бред

Кліп на песню "Spleen", у якім Аляксею Стоксу атрымалася аб'яднаць адразу некалькі пакаленняў сваёй сям'і, здымаўся ў родным горадзе рок-музыканта Наваполацку, як і папярэдні кліп на песню "Страна, где падает снег".

"Чаму ў Наваполацку, таму што там ёсць хлопец Паша, з якім мы неяк сышліся і здымаем кліпы. Мы бачым свет прыкладна ў адным накірунку. Я там завіс з сям'ёй на пару тыдняў і вырашыў, што не проста ж вісець дома, на гітары граць, трэба нешта карыснае зрабіць і для соцыума", — распавёў Стокс.

Ідэю новага кліпа, у якім аб'ядналіся некалькі пакаленняў блізкіх людзей, рок-музыка, па яго ўласным прызнанні, выношваў шмат гадоў. Падчас здымак кліпа на экран кінатэатра ў Наваполацку праецыявалі старую хроніку, знятую каля 40 гадоў таму на плёнку.

"У мяне была хроніка яшчэ мяне маленькага, дзе я яшчэ на хадульках хаджу. Яе здымаў дзядзька на такую васьміміліметровую камеру, яна ляжала каля сарака гадоў. І была ідэя злучыць пакаленні, я маленькі, мама маладая, тата, дзядзька, бабуля, прабабуля, а потым у канцы кліпа з'яўляецца мая дачка. Не было прыдатнай песні для гэтага, але потым яна з'явілася, і трэба было хроніку прывесці ў Мінск, аблічбаваць. Думаў, што асыпалася ўся, але не, захавалася. Кліп, напэўна, несучасны, але ўсе плачуць", — распавёў Стокс.

Рок-музыка адзначыў, што любіць ідэйныя кліпы, якія дапаўняюць песню, а кліпы з прыгожай карцінкай, у якіх няма думкі, лічыць "трызненнем". Што тычыцца саміх здымак, то "за дорага" і "за мяжой" — гэта бессэнсоўна, асабліва калі ёсць "таленавітыя айчынныя вытворцы", адзначыў Стокс.

"Мне вось нядаўна зрабілі гітару, беларускі майстар, я яе называю цалкам беларускай гітарай, з нашага дрэва, нават датчыкі беларускія. І яна гучыць, усё нармальна. Я разумею, што многія там любяць ва Украіну ездзіць, але ў нас ёсць цэлая куча таленавітых рабят, і ўсё можна зрабіць. і мне, наадварот, прыкольна, што гэта нашы зрабілі", — распавёў рок-музыка.

У той жа час Аляксей Стокс адзначыў, што акрамя інтэрнэту новыя кліпы зараз, на жаль, асабліва няма дзе паказваць. Але зайсці ў інтэрнэт і адразу знайсці там добры кліп ці добры фільм — гэтае вар'яцтва, лічыць артыст. Шмат інфармацыі —гэта, вядома, "прыкольна", але калі пачаць адбіраць яе самому, на гэта проста не хопіць жыцця.

"У інтэрнэце няма адбору, там ідзе паток інфармацыі, і ў гэтым раскапацца мне цяжка. А раней тэлебачанне і радыёстанцыі выконвалі ролю фільтра. Калі там сядзелі прафесіяналы, яны давалі чалавеку нешта стромкае, яму не трэба было самому сядзець і шукаць у інтэрнэце ці проста збіраць. Я думаю, што тэлебачанне і радыё выжыве толькі ў такім фармаце", — адзначыў артыст.

Поўную версію размовы з рок-музыкам Аляксеем Стоксам слухайце на радыё Sputnik Беларусь.

Стужка навiн
0