Старшыня Цэнтральнай выбарчай камісіі Беларусі Лідзія Ярмошына

Ярмошына: на выбарах у Беларусі няма мітусні, выбаршчыка не душаць

22
(абноўлена 16:02 31.07.2019)
На выбарах у Палату прадстаўнікоў Нацыянальнага сходу Беларусі ў лістападзе конкурс складзе каля чатырох чалавек на месца, усяго будуць удзельнічаць каля пяцісот кандыдатаў, распавяла кіраўнік Цэнтрвыбаркама Лідзія Ярмошына.
Ермошина: на выборах в Беларуси нет суеты, избирателя не подавляют

Паводле яе слоў, пакуль дакладна невядома, колькі прэтэндэнтаў вылучылі партыі. Да прыкладу, у 2016-м удзельнічалі 484 чалавекі. Што тычыцца цэнавага складніку, то ў Беларусі для кандыдата ўдзел у выбарах амаль бясплатны. Магчыма, нехта створыць свой асабісты невялікі фонд, з якога будзе фінансаваць выпуск лістовак.

Для параўнання, у Расіі ці Украіне ёсць паліттэхнолагі, яны адпрацоўваюць свой "хлеб", ствараецца адпаведны інфармацыйны прадукт, які душыць выбаршчыка. Старшыня ЦВК перакананая: у Беларусі ўсё не так, у нас у правядзенне выбараў ўкладваюцца "мінімальныя грошы".

"У нас выбарчая кампанія, скажам так, вельмі традыцыйная, кансерватыўная. Яна не прадугледжвае ўкладання вялікіх сродкаў. Можа, гэта здаецца сумным. Але, з іншага боку, гэта не стварае мітусні. Што дазваляе выбаршчыку спакойна, без усялякіх дзён цішыні, вызначыцца з выбарам. Яго не душаць", - распавяла Ярмошына ў эфіры тэлеканала "Беларусь-1".

Нагадаем, Лідзія Ярмошына на сустрэчы з прэзідэнтам Беларусі 30 ліпеня прадставіла даты для правядзення галасаванняў: 7 лістапада - у Савет Рэспублікі, 17 лістапада - у Палату прадстаўнікоў Нацыянальнага сходу. Аляксандр Лукашэнка даручыў узгадніць гэтыя даты з мясцовымі ўладамі, Камітэтам дзяржкантролю і Саўмінам. Зрабіць гэта неабходна да пятага жніўня.

22
Тэги:
Выбары, Беларусь, ЦВК Рэспублікі Беларусь, Лідзія Ярмошына
Тэмы:
Парламенцкія выбары - 2019 (97)
Як пойдуць пасажырскія цягнікі ў краінах СНД пасля пандэміі - Нікіцін

Як пойдуць пасажырскія цягнікі ў краінах СНД пасля пандэміі - Нікіцін

4
(абноўлена 11:13 11.07.2020)
План арганізацыі міжнародных чыгуначных пасажырскіх перавозак пасля зніжэння эпідэміялагічнай небяспекі пракаментаваў намеснік старшыні Дырэкцыі Савета па чыгуначным транспарце краін-удзельніц Садружнасці Алег Нікіцін.
Как пойдут пассажирские поезда в странах СНГ после пандемии — Никитин

Нагадаем, раней РЖД і краіны СНД зацвердзілі план арганізацыі міжнародных чыгуначных пасажырскіх перавозак на так званы пераходны перыяд, калі пачнецца зніжэнне эпідэміялагічнай небяспекі. Як адзначыў Алег Нікіцін, чыгуначнікі ўжо распрацавалі комплекс мер на выпадак аднаўлення перавозак.

"Мы гатовыя, людзі навучаны, рухомы састаў гатовы. Комплекс мер або парадак дзеянняў у перыяд пандэміі адпрацаваны з людзьмі, дэзінфекцыя рухомага складу праводзіцца, кантроль за пасажырамі ўнутрыдзяржаўнага паведамлення ўсіх краін па выяўленні хворых вырабляецца", - распавёў Нікіцін у каментары для радыё Sputnik.

Паводле яго слоў, у плане атрымалася аб'яднаць усе стандарты і меры, якія прымаюцца зараз ва ўсіх краінах пры унутрыдзяржаўных перавозках. Пры гэтым Нікіцін нагадаў, што рашэнне аб адкрыцці межаў будуць прымаць адказныя ведамствы.

Каментар намесніка старшыні Дырэкцыі Савета па чыгуначным транспарце краін-удзельніц Садружнасці, кіраўніка Дэпартамента пасажырскай і грузавы работы Алега Нікіціна слухайце ў аўдыёзапісы на радыё Sputnik Беларусь.

4
Тэги:
СНД, Чыгуначны транспарт
Генеральны дырэктар МІА Россия сегодня Дзмітрый Кісялёў

Кісялёў: мы хочам стварыць справядлівы вобраз Расіі ў свеце

6
(абноўлена 13:10 10.07.2020)
Ціск на расійскія СМІ ў краінах Еўрасаюза пракаментаваў у эфіры радыё Sputnik генеральны дырэктар Міжнароднага інфармацыйнага агенцтва "Россия сегодня" Дзмітрый Кісялёў.
Киселев: мы хотим создать справедливый образ России в мире

Нагадаем, раней літоўская камісія па радыё і тэлебачанні (LRTK) забараніла трансляцыю пяці тэлеканалаў RT ў краіне. Аналагічнае рашэнне на мінулым тыдні прынялі і ўлады Латвіі, аргументаваўшы гэта тым, што каналы RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV належаць гендырэктару МІА "Россия сгодня", які знаходзіцца пад санкцыямі Еўрасаюза. Вось што з гэтай нагоды сказаў Дзмітрый Кісялёў у эфіры радыё Sputnik:

"Калі размаўляюць два чалавекі адзін з адным, заўсёды адзін можа абвінаваціць іншага ў тым, што ён аказвае на яго ціск і спрабуе яго ў чымсьці пераканаць. Калі гэта інтэрпрэтаваць так. Але раней мы чулі, як выдатны абмен ідэямі. Я працую ў журналістыцы больш за 40 гадоў, і нам казалі "давайце абменьвацца ідэямі", "прыязджайце да нас вучыцца", "мы за свабодны абмен інфармацыяй", "чаму Савецкі Саюз супраць гэтага"... А зараз, калі апынулася, што вольны абмен інфармацыі не вельмі прыемны , таму што выкрывае нешта несумленнае, што там адбываецца ў адрас Расіі, ім гэта не падабаецца", - адзначыў Кісялёў.

Што тычыцца падставы для закрыцця каналаў, таму што гендырэктар МІА "Россия сгодня" нібыта аказвае на іх уплыў, то гэта як мінімум недакладная інфармацыя, адзначае суразмоўца радыё Sputnik. І па такой схеме можна тады яшчэ шмат чаго зачыніць або забараніць.

"Забараніце "Associated Press", скажыце, што я маю на іх уплыў, гэта будзе тое ж самае, забароніце France Press, BBC і гэтак далей. Гэта проста прыцягнута за вушы. RT - аўтаномная некамерцыйная арганізацыя, да якой я ніякага дачынення не маю", - рэзюмаваў гендырэктар МІА "Россия сгодня".

Улады балтыйскіх краін неаднаразова чынілі перашкоды працы расійскіх СМІ. У МЗС РФ заяўлялі аб відавочных прыкметах скаардынаванай лініі гэтых дзяржаў. Выпадкі прыгнёту СМІ ў краінах Балтыі, як адзначалі ў расейскім міністэрстве, "наглядна дэманструюць, чаго на практыцы стаяць дэмагагічныя заявы аб прыхільнасці Вільнюса, Рыгі і Таліна прынцыпам дэмакратыі і свабоды слова".

Поўны каментар генеральнага дырэктара МІА "Россия сгодня" Дзмітрыя Кісялёва слухайце ў аўдыёзапісы на радыё Sputnik.

6
Тэги:
МІА "Россия сегодня", Дзмітрый Кісялёў

Калі пасажыр кусаецца: прышчэпкі, спецадзенне і дэзінфекцыя ў заатаксі

0
(абноўлена 12:11 08.07.2020)
Дэзінфікавалі, пакуль гэта не стала мэйнстрымам - у сэрвісе па перавозцы жывёл ўмелі карыстацца антысептыкамі і да таго, як грымнула пандэмія. Заснавальнік сэрвісу Яўген навучыў гледачоў Sputnik асноўным правілам дэзінфекцыі і распавёў пра самых незвычайных пасажыраў.

Некалькі гадоў таму Яўген і яго залацісты рэтрывер моклі пад дажджом у чаканні таксі. Машына мужчыны заглухла, а яго тады яшчэ зусім юны гадаванец паводзіў сябе занадта жыццярадасна, каб можна было дазволіць сабе ехаць на грамадскім транспарце - іншыя пасажыры ледзь ці былі б задаволеныя.

Так і не дачакаўшыся таксі, Яўген з гадаванцам адправіліся дадому пешшу. А зараз ён дапамагае іншым сабакаводам пазбегнуць падобнай сітуацыі.

Сабакі - самыя частыя кліенты сэрвісу заатаксі, які Яўген стварыў некалькі гадоў таму. Але ездзяць у вальерным адсеку не толькі яны - сярод пасажыраў ёсць, напрыклад, птушкі, а аднойчы ў ветэрынарную клініку ехала цыркавая малпачка.

З такімі пасажырамі дэзінфекцыя становіцца адным з найважнейшых складнікаў працы, так што скрынка з антысептыкамі розных відаў была ў машыне яшчэ да таго, як грымнула пандэмія.

Пасажырскае сядзенне па правую руку ад кіроўцы Яўген жартам называе сваім цокальным паверхам. У дазатары - розныя віды антысептыку. Ідэальна чыстых жывёл не бывае, тлумачыць уладальнік заатаксі, так што пасля кожнай паездкі мінімум 15-30 хвілін сыходзіць на дэзінфекцыю. Прычым як пасажырскага, так і вальернага адсекаў машыны.
Па просьбе карэспандэнтаў Sputnik са свайго вялізнага набору антысептыкаў Яўген падабраў адзін, які варта вазіць з сабой кожнаму аўтамабілісту. Асабліва ў перыяд пандэміі. Шмат часу дэзінфекцыя не адбярэ - сродак трэба нанесці на ўсе кантактныя паверхні і пакінуць прыкладна на 5-10 хвілін.

На гэты час дзверы і вокны машыны лепш зачыніць, а самому кіроўцу - прагуляцца на свежым паветры.
Каб антысептык не пакінуў у салоне разводаў, салон машыны варта трымаць у чысціні. Пад дзеяннем хімічных сродкаў увесь таемны бруд можа стаць відавочным.

У самога Яўгена на дэзінфекцыю сыходзіць і больш часу, і больш сродкаў - асабліва старанна трэба апрацаваць вальерны адсек. Часам мала прайсціся шчоткай і некалькімі відамі антысептыкаў - калі ў сабакі ёсць падазрэнне, скажам, на чумку, аўтамабіль адпраўляецца на кварцаванне. А гэта значыць, з працоўнага дня выпадае каля чатырох гадзін часу. Але грэбаваць бяспекай будучых пасажыраў нельга.

А каб пасажыр са слабым вестыбюлярным апаратам не дадаў працы, гаспадароў папярэджваюць: калі ваш гадаванец дрэнна пераносіць дарогу, паспрабуйце не карміць яго напярэдадні паездкі. Праўда, не ўсе прыслухоўваюцца да гэтай просьбы. Такія жаласлівыя кліенты, якія не ў сілах выстаяць перад тым, хто просіць вачыма свайго гадаванца, у выніку прыводзяць да праблем - час уборкі вальернага адсека значна павялічваецца.
Не ўсякая машына, якая прапануе паслугі перавозкі жывёл, можа прэтэндаваць на статус заатаксі, тлумачыць Яўген. І старанная дэзінфекцыя аўто - толькі адзін з абавязковых пунктаў.

Сам Яўген шмат увагі і сіл прыклаў і да афармлення вальернага адсека, і нават да падбору пераносак - у некаторых гаспадароў пераносак можа не быць, а шматлікіх жывёл перавозіць без іх нельга. Гэта папросту небяспечна.
У самога Яўгена ёсць акрамя эканамічнай і кіналагічная адукацыя. Пастаянныя чатырохлапыя пасажыры яго пазнаюць, а сам ён ведае мянушку і пачаткоўцаў - гаспадар пры запаўненні заяўкі на заказ абавязкова яе пазначае.

Але не ўсе пасажыры Яўгена едуць у суправаджэнні тых, што любяць гаспадароў. Некаторыя яго пасажыры - бяздомныя. Гаворка ідзе пра жывёл, якіх валанцёры ратуюць ад вуліцы і вязуць у ветклінікі. І далёка не ўсе з іх прыязна настроены ў дачыненні да чалавека, прызнае Яўген. Таму на ім спецыяльны касцюм, які сцерпіць і бруд, і кіпцюры звера.

Глядзіце на відэа Sputnik, як выглядае праца ў заатаксі, і запамінайце ўрокі дэзінфекцыі, якія спатрэбяцца ўладальнікам асабістага транспарту.

0
Тэги:
Хатнія жывёлы