Бездомный пьет

Мінгандлю супраць стэрэатыпаў аб нізкім якасці пладовых вінаў

36
Беларускія вытворцы палепшылі якасць пладовых і пладова-ягадных вінаў, але знешні выгляд тавару і яго прасоўванне пакідаюць жадаць лепшага.

МІНСК, 26 — Sputnik. Міністэрства гандлю Беларусі адзначае, што вытворцы рэспублікі змаглі істотна палепшыць якасць пладовых і пладова-ягадных вінаў, аднак для пераадолення якія склаліся ў грамадстве стэрэатыпаў аб гэтай прадукцыі ім варта больш увагі надаваць маркетынгу.

Нараду па пытанні рэалізацыі натуральных пладовых вінаў прайшло на днях у Мінгандлю з удзелам прадстаўнікоў заводаў, гандлёвых сетак, крам бяспошліннага гандлю, канцэрна "Белдзяржхарчпрам" і вучоных НАН Беларусі.

"Якасць пладовых і пладова-ягадных він у Беларусі за апошнія гады істотна палепшылася, многія прадпрыемствы правялі мадэрнізацыю. Аднак проста якаснага прадукту сёння недастаткова — ён павінен мець яшчэ і годны знешні выгляд, каб быць канкурэнтаздольным. Пакуль з гэтым спраўляюцца не ўсе", — паведамілі Sputnik у Мінгандлю.

На нарадзе было адзначана, што самі прадпрыемствы мала распавядаюць спажыўцу аб сваёй прадукцыі — аб яе уласцівасцях, асартыменце.

Між тым, на думку беларускіх вінаробаў, пладовыя віны нічым не саступаюць вінаградным або імпартным аналагам нават больш дарагога сегмента. Акрамя таго, звярнулі ўвагу ў Мінгандлі, сёння вытворцы і гандаль пакуль не могуць "па-новаму падаць якасны тавар, выбудаваць ўзаемадзеянне з гандлем і перамагчы існуючыя ў грамадстве стэрэатыпы аб дадзенай катэгорыі вінаў".

У Мінгандлю таксама лічаць, што прадпрыемствы гандлю павінны прыцягваць спецыялістаў, якія могуць кваліфікавана займацца выкладкай тавараў з улікам пераваг спажыўца. Неабходны таксама дэгустацыі і іншыя мерапрыемствы па прыцягненню пакупнікоў.

Па звестках ведамства, на сённяшні дзень вінаробныя прадпрыемствы Беларусі перапрацоўваюць у год каля 100 тысяч тон пладоў і ягад, віна гэтай катэгорыі займаюць каля 70% у агульным аб'ёме вінаробнай прадукцыі краіны.

36
Каментары