Мінгандлю вывучыць, што думаюць беларусы пра ўзровень прыдарожнага сэрвісу

© Sputnik / Евгений Самарин / Перайсці ў медыябанкНовая аўтадарога
Новая аўтадарога - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Дзеля гэтага ведамства прапануе карыстальнікам дарог і ўладальнікам аб'ектаў прыдарожнага сэрвісу запоўніць анкеты і адаслаць іх у міністэрства.

МІНСК, 11 мая — Sputnik. Міністэрства гандлю сумесна з міністэрствам транспарту і камунікацый праводзяць вывучэнне грамадскай думкі карыстальнікаў дарог аб прыдарожным сэрвісе на рэспубліканскіх аўтадарогах ў Беларусі, паведамілі Sputnik у Мінгандлю.

Там праінфармавалі, што грамадзяне, якія жадаюць выказаць свае заўвагі і прапановы па гэтай тэме, павінны запоўніць апублікаваныя на сайце Мінгандлю анкеты і адаслаць іх па электронных адрасах, названым у бланках апытання.

"Заўвагі і прапановы па спрашчэнні адкрыцця аб'ектаў прыдарожнага сэрвісу, ўдасканаленні работы аб'ектаў гандлю, грамадскага харчавання і бытавога абслугоўвання прыдарожнага сэрвісу можна пакінуць, запоўніўшы анкету для карыстальнікаў дарог або анкету для ўладальнікаў аб'ектаў прыдарожнага сэрвісу", — сказалі ў Мінгандлі.

У прыватнасці, карыстальнікам аўтадарог прапануецца пазначыць, якія аб'екты прыдарожнага сэрвісу яны жадалі б бачыць на рэспубліканскіх аўтатрасах.

У пераліку адказаў — не толькі АЗС, кафэ, крамы, матэлі, ахоўныя стаянкі і станцыі тэхабслугоўвання, але і пункт "іншае", дзе анкетаваны можа ўпісаць свае пажаданні.

Таксама Мінгандлю асобна цікавіць, якіх аб'ектаў на беларускіх дарогах не хапае. Уважліва ставяцца ў ведамстве да месцаў адпачынку на рэспубліканскіх аўтатрасах. На думку міністэрства, на пляцоўках для адпачынку могуць быць сталы і лаўкі, альтанкі, цёплыя добраўпарадкаваныя прыбіральні, гульнявыя пляцоўкі для дзяцей і вялікія кантэйнеры для смецця, а таксама шчыты з картай дарог.

Карыстальнікам аўтадарог таксама прапануюць адказаць на пытанне, што ім не падабаецца ў аб'ектах прыдарожнага сэрвісу ў Беларусі і даць свае рэкамендацыі. Але калі звычайныя карыстальнікі аўтадарог запаўняюць анкету на ўмовах ананімнасці, то ўладальнікам аб'ектаў прыдарожнага сэрвісу прапаноўваецца паказаць усе дадзеныя пра сябе.

Мінгандлю просіць удзельнікаў апытання расказаць, з якімі цяжкасцямі яны сутыкнуліся пры адкрыцці аб'екта сэрвісу, што перашкаджае іх працы сёння, якія адміністрацыйныя працэдуры і патрабаванні можна адмяніць.

Калі будуць падведзены вынікі апытання і як Мінгандлю і Мінтранс распарадзяцца атрыманай інфармацыяй, не паведамляецца.

Стужка навiн
0