Робат Васіліса цяпер будзе адказваць ад імя "Белавія"

© pixabay.comМужчына са смартфонам
Мужчына са смартфонам - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Пасля працы ў тэставым рэжыме спецыялісты авіякампаніі прымуць рашэнне аб пераходзе на аўтаматычную сістэму даведачнай службы.

МІНСК, 1 жні — Sputnik. Авіякампанія "Белавія" змяняе фармат тэлефоннай даведачнай службы — на запыты кліентаў будзе адказваць робат.

"З 1 жніўня на працягу месяца ў тэставым рэжыме на запыты пасажыраў будзе адказваць робат-аператар Васіліса. Тэставанне будзе праходзіць у некалькі этапаў. На першым тэставым этапе, які будзе доўжыцца прыкладна 10-15 дзён, робат будзе толькі прымаць першасны выклік, выслухоўваць пытанне і перамыкаць на аператара. Калі ўсе спецыялісты занятыя, то робат будзе прапаноўваць сфармуляваць пытанне з наступным зваротным званком кліенту", — распавялі ў кампаніі.

Дзякуючы гэтаму аператар-робат будзе набіраць базу пытанняў, каб у далейшым мець зносіны з кліентамі.

На другім тэставым этапе, які, як мяркуецца, пачнецца з 15 жніўня, на працягу наступных 10-15 дзён робат-аператар будзе адказваць на найбольш простыя пытанні. Калі робату зададуць невядомае пытанне, ён пераключыць кліента на спецыяліста кампаніі.

Фінальным этапам змены фармату даведачнай службы стануць адказы Васілісы на шырокі спектр часта задаваных пытанняў: на якія напрамкі ёсць квіткі, якія тарыфы даступныя і г. д.

"Мяркуецца, што ўвядзенне новай сістэмы дазволіць павялічыць колькасць апрацоўваных запытаў на 60% і тым самым знізіць узровень негатыўных водгукаў, звязаных з часам чакання на лініі", — расказалі ў авіякампаніі.

Па выніках тэставання робата ў "Белавія" зробяць выснову аб мэтазгоднасці пераходу на аўтаматычную сістэму даведачнай службы.

Стужка навiн
0