МІНСК, 24 жні — Sputnik. З 1 лістапада лоукостар Ryanair у чарговы раз зменіць правілы правозу багажу, што прывядзе да падаражэння пералётаў, пра гэта паведамілі ў авіякампаніі.
Калі змены ўступяць у сілу, на борт самалётаў авіякампаніі можна будзе праносіць толькі маленькую ручную паклажу памерам не больш за 40х20х25 см. Усе рэчы, якія не ўпісваюцца ў гэтыя параметры, трэба будзе здаць у багаж і даплаціць за іх.
Прадстаўнікі кампаніі-лоукостара лічаць, што большасць пасажыраў нават не заўважаць змены. Па іх дадзеных, 30% кліентаў купляюць Priority Boarding, які дазваляе ўзяць з сабой на борт дзве адзінкі ручной паклажы, а яшчэ 30% падарожнічаюць толькі з адной маленькай сумкай.
Кошт другой адзінкі ручной паклажы ўстаноўлены ў памеры 8 еўра, калі аплачваць паслугу пры куплі квітка, і 10 еўра — пры аплаце ў аэрапорце. Гэтыя сумы будуць выплачваць ўсе пасажыры, якія будуць падарожнічаць з дадатковай ручной паклажай з 1 лістапада. Гэта тычыцца нават тых, хто купіў білет раней гэтай даты.
Пры гэтым бясплатна пранесці на борт сумку з дзіцячымі рэчамі, неабходнымі ў палёце дзіцяці да 2-х гадоў вагой да 5 кілаграмаў, усё яшчэ можна. За медыцынскае абсталяванне, жыццёва неабходнае пасажыру, таксама не трэба будзе плаціць пры ўмове, што яно будзе праверана службай бяспекі.
Раней пасажыры Ryanair без Priority Boarding маглі пранесці ў самалёт адну маленькую сумку і адну вялікую сумку бясплатна. Пры гэтым вялікую сумку здавалі ў багаж, што прыводзіла да затрымак рэйсаў.
МІНСК, 27 сту – Sputnik. Прынятыя ў Беларусі і Расіі меры супраць распаўсюджвання COVID-19 дазваляюць разлічваць на паўнавартаснае аднаўленне пасажырскіх зносін паміж дзвюма краінамі, заявіў беларускі прэм'ер-міністр Раман Галоўчанка.
У аўторак у Маскве ён правёў перамовы з прэм'ер-міністрам Расіі Міхаілам Мішусціным.
У прыватнасці Галоўчанка адзначыў, што на сустрэчы абмяркоўвалася пытанне павелічэння колькасці авіяцыйных рэйсаў паміж краінамі, так як сітуацыя з захворваннем на каронавірус стабілізавалася.
"Дзякуючы мерам, у тым ліку і вакцынацыі, выходзім на лічбы, якія, на нашу думку, дазваляюць паўнавартасна аднавіць пасажырскія зносіны", - сказаў прэм'ер-міністр.
Тым не менш, кіраўнік урада дадаў, што пакуль рэзалюцыя па гэтым пытанні не прынята. А закрыццё мяжы паміж Беларуссю і Расіяй не было палітычным рашэннем.
"Гэта пытанне, якое знаходзіцца ў прамой залежнасці ад зніжэння ўзроўню захворвання. Разлічваем, што гэта павінна здарыцца хутка", - рэзюмаваў Галоўчанка.
Цягнікі паміж Беларуссю і Расіяй паэтапна былі прыпыненыя з 21 сакавіка на фоне пандэміі каронавіруса, да цяперашняга часу чыгуначныя зносіны паміж краінамі не адноўлены. Авіязносіны ўлады вярнулі з 21 верасня.
Чытайце таксама:
МІНСК, 26 сту – Sputnik. За мінулыя суткі каронавірус пацверджаны ў 847 пацыентаў, агульная колькасць заражаных склала 239 тысяч 482 чалавекі, такія дадзеныя апублікавала ў аўторак Міністэрства аховы здароўя Беларусі.
Ад пачатку пандэміі ў рэспубліцы, па дадзеных Міністэрства аховы здароўя, памерлі 1 668 пацыентаў з выяўленай каронавіруснай інфекцыяй. У параўнанні з дадзенымі за панядзелак колькасць ахвяр пандэміі ўзрасла на 10 чалавек.
Вылечыліся за гэты перыяд ужо 224 тысячы 925 чалавек, у тым ліку за апошнія суткі з бальніц былі выпісаны 754 пацыенты.
Тым часам эксперты СААЗ лічаць, што барацьба з каронавірусам можа працягнуцца доўгія гады.
"Нягледзячы на прагрэс, якога мы дабіліся ў барацьбе з COVID-19, застаецца вялікая колькасць фактараў, якія паказваюць на тое, што справіцца з эпідэміяй будзе не так проста", - заявіў дырэктар праграмы СААЗ па надзвычайных сітуацыях у галіне аховы здароўя Майкл Раян.
Чытайце таксама:
На гэты раз, як перадае Мінабароны Расіі, на палігон у Мурманскай вобласці выехалі вадзіцелі мотастралковага злучэння Паўночнага флоту. Даручаная ім тэхніка - двухзвенныя ўсюдыходы "Віцязь" і грузавікі КамАЗ.
Надвор'е выдалася марознае, ды і са снегападам, такім, што пасля аднаго ўзмаху "дворнікаў" лабавое шкло амаль адразу заляпляла снегам. Ідэальны варыянт для экстрэмальнага кіравання.
Зрэшты, нават вялікія гурбы не з’яўляюцца перашкодай як для гусенічных цягачоў, так і для паўнапрывадных грузавікоў. Усюдыходы, падсвятляючы сабе шлях фарамі, прадзіраліся скрозь занесеныя снегам дарогі паміж дрэвамі, а ўслед за імі ехалі Камазы і Уралы.
Глядзіце таксама: