Намеснік кіраўніка Федэральнай антыманапольнай службы Андрэй Кашавар

Кашавараў заклікаў СНД актыўна ўдзельнічаць у конкурсе рэкламы "Імпульс"

11
(абноўлена 14:18 25.10.2018)
У спіс леташніх лаўрэатаў увайшло МНС Беларусі за любімую ўсімі мінчанамі серыю работ аб правілах бяспекі з "божымі кароўкамі" і "жабкай".

МІНСК, 25 кас - Sputnik. Да пашырэння ўдзелу дзяржорганаў краін - членаў СНД у штогадовым конкурсе сацыяльнай рэкламы "Імпульс" заклікаў намеснік кіраўніка Федэральнай антыманапольнай службы (ФАС) Расіі Андрэй Кашавараў. Выступаючы ў чацвер у сталіцы Узбекістана на пасяджэнні каардынацыйнага савета па рэкламе пры Міждзяржаўным савеце па антыманапольнай палітыцы СНД (МСАП), ён падкрэсліў, што з 2017 года гэтыя творчыя спаборніцтвы выйшлі за межы РФ, сталі міжнароднымі і "ўпэўнена набіраюць абароты".

Як адзначыў Кашавараў, які з'яўляецца шматгадовым членам журы "Імпульс", у гэтым годзе, калі конкурс адзначае свой 5-ы юбілей, на яго было пададзена 553 заяўкі, што стала абсалютным рэкордам за час правядзення. Намеснік кіраўніка ФАС нагадаў таксама, што ў лік леташніх лаўрэатаў увайшлі МНС Беларусі і міністэрства працы і сацыяльнай абароны насельніцтва Казахстана.

Прыём заявак на 5-ы конкурс сацыяльнай рэкламы сярод органаў дзяржаўнай улады "Імпульс" завяршыўся 14 кастрычніка. Цяпер экспертнаму журы, у склад якога па традыцыі ўваходзяць прадстаўнікі рэкламнай індустрыі, медыяэскперты, дзеячы мастацтваў, прадстаўнікі федэральных органаў дзяржаўнай улады, трэба будзе вызначыць пераможцаў. Пры гэтым будзе ўлічана і меркаванне карыстальнікаў Рунэту - яны змогуць прагаласаваць за ўпадабаную імі дзяржаўную рэкламу на сайце конкурсу з 5 па 25 лістапада.

28 лістапада адбудзецца вочнае галасаванне журы. Лаўрэаты "Імпульсу-2018" будуць абвешчаныя 19 снежня на цырымоніі ўзнагароджання ў Маскве. Пераможцы атрымаюць памятныя статуэткі, якія сімвалізуюць сацыяльную энергію, накіраваную на стварэнне і ўстойлівае развіццё.

Каардынацыйны савет па рэкламе пры МСАП быў створаны ў верасні 2004 года ў мэтах каардынацыі дзейнасці дзяржаў-удзельніц СНД у рэалізацыі Пагаднення аб супрацоўніцтве дзяржаў-удзельніц Садружнасці Незалежных Дзяржаў у сферы рэгулявання рэкламнай дзейнасці ад 19 снежня 2003 года. У якасці першачарговай задачы КС абраў для сябе каардынацыю дзейнасці рэкламных супольнасцяў краін СНД, накіраванай на прапаганду здаровага ладу жыцця, барацьбу з тэрарызмам, пытанні этыкі і маральнасці, развіццё міждзяржаўных адносін у рэкламнай сферы.

"Імпульс" - конкурс дзяржаўнай сацыяльнай рэкламы, які закліканы прыцягнуць увагу грамадства да важнейшых сацыяльных праблем, а таксама вывесці працэс стварэння рэкламы дзяржаўнымі структурамі на якасна новы ўзровень. Арганізатарам штогадовага конкурсу выступае міжнародная медыягрупа "Россия сегодня". Старшынёй журы з'яўляецца генеральны дырэктар МІА "Россия сегодня" Дзмітрый Кісялёў.

11
Тэги:
СНД, Рэклама, Конкурс дзяржрэкламы "Імпульс"
Каментары