Без багажу танней: Белавія ўводзіць новыя тарыфы

Без багажу танней: "Белавія" ўводзіць новыя тарыфы

20
(абноўлена 16:13 18.11.2019)
Авіякампанія "Белавія" павялічвае максімальна дапушчальную вагу ручной паклажы і ўводзіць тарыфы "без багажу".

МІНСК, 18 ліс - Sputnik. Авіякампанія "Белавія" ўводзіць безбагажные тарыфы, якія будуць танней традыцыйных тарыфаў эканом-класа. Максімальная розніца ў кошце паміж пералётам з багажом і "безбагажным" падарожжам будзе дасягаць 65 еўра.

У авіякампаніі таксама вырашылі павялічыць вагу ручной паклажы з 8 да 10 кілаграм. Габарыты ручной паклажы не павінны перавышаць 55х40х25 см.

"Колькасць месцаў і кошт авіябілетаў у розных брэндаў будзе вар'іравацца ў залежнасці ад ёмістасці паветранага судна, колькасці пасажыраў на рэйсе і іншых фактараў. Розніца паміж коштам безбагажнага пералёту і мінімальным коштам квітка з багажом па маршруце "туды-назад" будзе складаць да 65 еўра у залежнасці ад кірунку", - распавялі ў авіякампаніі.

Напрыклад, кошт білета "туды-назад" без багажу ў Калінінград будзе пачынацца ад 85 еўра. З Мінска ў Прагу і назад без багажу можна будзе злётаць ад 166 еўра, для параўнання раней мінімальная цана з багажом складала 204 еўра.

З Мінска ў Кіеў авіябілет "туды-назад" без багажу абыйдзецца мінімум у 109 еўра. Мінімальны кошт раней з багажом складаў 134 еўра.

Калі ў вас безбагажны тарыф, то ручную паклажу нельга будзе здаваць у багаж. У сувязі з гэтым неабходна загадзя азнаёміцца ​​з правіламі правозу ручной паклажы, якія захоўваюцца, як і раней: забаронены правоз усіх вострых, рэжучых і колючых прадметаў, выбуховых рэчываў, сціснутых і звадкаваных газаў. У ручной паклажы дазваляецца правозіць вадкасці агульным аб'ёмам 1 літр ва ўпакоўках не больш за 100 мл.

Пяць розных тарыфаў

Усе тарыфы авіякампаніі падзеленыя на пяць груп: "Прома", "Лайт", "Смарт", "Флекс" і "Бізнес".

"Мы ўпэўненыя, што значная частка нашых пасажыраў ужо знаёмая з такой канцэпцыяй па вопыту палётаў з многімі замежнымі авіякампаніямі", - перакананы генеральны дырэктар авіякампаніі Анатоль Гусараў.

Самыя танныя тарыфы будуць у групах "Прома" і "Лайт". Аднак такія квіткі даюць магчымасць узяць з сабой толькі ручную паклажу вагой не больш за 10 кілаграм. Калі захочаце дакупіць багажнае месца, то і тут кошт будзе зніжаны - з 50 да 25 еўра.

У тарыфы групы "Смарт" ужо ўключаны бясплатны правоз не толькі аднаго месца ручной паклажы вагой да 10 кілаграмаў, але і зарэгістраванага багажу вагой да 23 кілаграм. Білет, набыты па такім тарыфе, мяркуе магчымасць бясплатнага папярэдняга выбару асобных катэгорый месцаў у самалёце.

Па білеце тарыфу "Флекс" можна бясплатна правезці адно месца ручной паклажы і багаж вагой да 32 кілаграм. Акрамя таго, можна бясплатна выбраць месца ў салоне і змяніць даты вылету і вяртання.

Білет па тарыфе "Бізнес" уключае ў сябе найбольшую колькасць паслуг: бясплатны правоз двух месцаў ручной паклажы вагай не больш за 10 кілаграм кожнае і двух месцаў зарэгістраванага багажу вагой да 32 кілаграм кожнае. Можна бясплатна выбраць месца ў салоне і змяніць або нават вярнуць білет не толькі перад вылетам, але і пасля яго.

Уладальнікам квіткоў па тарыфе "Бізнес" таксама забяспечаць прыярытэтную пасадку, абслугоўванне ў бізнес-зале і асобную стойку рэгістрацыі.

Спартыўны рыштунак без дадатковай аплаты можна перавозіць толькі з квіткамі, набытымі па тарыфах "Смарт", "Флекс" і "Бізнес".

Новыя правілы дзейнічаюць для квіткоў, набытых з 18 лістапада. Да авіябілетаў, аформленым раней, прымяняюцца правілы, якія дзейнічалі на момант пакупкі авіябілета. А новыя правілы па памерах кожнага месца ручной паклажы будуць прымяняцца да ўсіх авіябілеты.

20
Тэги:
Квіткі, Самалёты, Белавія
Самалёт авіякампаніі Белавія, архіўнае фота

Белавія з 10 ліпеня аднаўляе чартэрныя палёты ў Чарнагорыю

6
(абноўлена 09:12 07.07.2020)
Самалёты беларускай авіякампаніі будуць штодня лётаць на ўзбярэжжы Адрыятычнага мора - у горад Ціват.

МІНСК, 7 ліп - Sputnik. Беларуская авіякампанія "Белавія" з пятніцы 10 ліпеня аднаўляе выкананне чартарных рэйсаў у Чарнагорыю, паведаміў перавозчык ў аўторак.

"З 10 ліпеня аднаўляецца чартэрная праграма ў Чарнагорыю. Вылеты з Мінска ў Ціват - штодня", - гаворыцца ў паведамленні кампаніі.

о з 6 ліпеня для палёту ў гэты краіну турыстам не патрабуецца рабіць ПЦР-тэст.

Як раней паведамілі ў "Белавія", шэраг краін усё яшчэ закрыты для палётаў. Так, да 14 ліпеня не будуць ажыццяўляцца рэйсы ў Варшаву, роўна да сярэдзіны месяца зачыненыя Вільнюс, Рыга, Талін і Вена. Палёты як мінімум на працягу ўсяго ліпеня адмененыя таксама ў Ташкент і ўсе пункты Казахстана, Расіі і Грузіі.

6
Тэги:
Чарнагорыя, Белавія

Адпачынку не будзе? Колькі страціць сусветны турызм з-за пандэміі - відэа

6
(абноўлена 13:52 02.07.2020)
З-за COVID-19 і эканамічнага крызісу людзі сталі менш падарожнічаць, а спецыялісты ААН падлічылі, у колькі турыстычным сектару абыйдзецца каронавірус. Сцэнары развіцця падзей глядзіце на нашым відэа.

ААН ацаніла магчымыя страты сусветнай эканомікі з-за пандэміі каронавіруса. Пры самым песімістычным зыходзе эканоміку чакае турыстычны калапс. Калі каранцін працягнецца 12 месяцаў страты могуць скласці 3,3 трыльёна долараў ЗША, што складае 4,2% сусветнага ВУП.

"Міжнародны турызм быў амаль цалкам прыпынены, а ўнутраны скарочаны з-за абмежаванняў, уведзеных у многіх краінах. Хоць некаторыя напрамкі пачалі павольна аднаўляцца, многія людзі баяцца міжнародных паездак або не могуць сабе гэтага дазволіць з-за эканамічнага крызісу", - гаворыцца ў дакладзе ААН COVID-19 and Tourism, апублікаваным Канферэнцыяй ААН па гандлі і развіцці (ЮНКТАД).

Даклад ахоплівае 65 асобных краін і рэгіёнаў, у ім прыводзіцца ўсяго тры сцэнары развіцця сітуацыі. Як мінімум, каронавірус абыйдзецца туріндустрыі не менш чым 1,2 трыльёна долараў ЗША. Калі перапынак у міжнародным турызме працягнецца восем месяцаў, страты могуць узрасці да 2,2 трыльёна.

Найбольшыя страты панясуць краіны, якія развіваюцца. Страты Тайланда ацэньваюць у 11% ВУП, Ямайка можа страціць 9%. Егіпет, Малайзія і Кенія - да 3% ВУП. Мільярдаў долараў недалічацца і багатыя дзяржавы. Страты прагназуюць у Італіі, Францыі, Іспаніі, ЗША, Грэцыі і Партугаліі.

Па дадзеных ЮНВТО, турызм з'яўляецца асновай эканомікі многіх краін і выратавальным кругам для мільёнаў людзей ва ўсім свеце: яго кошт вырасла больш чым у тры разы з 490 мільёнаў да 1,6 трыльёна долораў за апошнія 20 гадоў. Але COVID-19 спыніў яго, што прывяло да сур'ёзных эканамічных наступстваў ва ўсім свеце.

6
Тэги:
каронавірус, Турызм і адпачынак
Тэмы:
Каронавірус COVID-19
Дзяржаўны сакратар Саюзнай дзяржавы Рыгор Рапота

Рапота: падатковы манеўр стаў асноўнай праблемай у адносінах Масквы і Мінска

0
(абноўлена 17:07 08.07.2020)
Расія звязала кампенсацыю страт ад падатковага манеўру для Беларусі, па словах Рапоты, з пытаннем інтэграцыі, а кампраміс знойдзены не быў.

МІНСК, 8 ліп - Sputnik. Адсутнасць дамоўленасці аб кампенсацыі за падатковы манеўр, уведзены ў расійскай нафтавай сферы, стаў асноўнай праблемай у беларуска-расійскіх адносінах, лічыць дзяржаўны сакратар Саюзнай дзяржавы Рыгор Рапота. Такое меркаванне ён выказаў у час online-лекцыі, прысвечанай актуальным пытанням развіцця Саюзнай дзяржавы.

Ён нагадаў, што ўведзены Расіяй падатковы манеўр адбіўся на кошце ўсіх энерганосьбітаў.

"Натуральна, беларускі бок паставіў пытанне аб тым, што, паколькі вы прынялі такі закон, мы нясем страты. Іх можна не лічыць стратамі, але ва ўсякім разе тым планам на фарміраванне бюджэту, якія ў нас (у беларускага боку. - Sputnik) былі , зараз не наканавана спраўдзіцца", - цытуе Рапоту агенцтва БелТА.

Паводле слоў дзяржсакратара, у адказ расійскі бок выставіў ўмову: Масква гатовая перагледзець існуючыя становішча спраў, калі Беларусь і Расія вызначацца з далейшым развіццём адносін.

"Былі створаны рабочыя групы па 31-й дарожнай карце, якія па ідэі павінны былі адказаць на гэтае пытанне. На гэтае пытанне канчатковага адказу пакуль няма, а цэнаўтварэнне пакуль застаецца прадметам абмеркавання", - растлумачыў дзяржсакратар Саюзнай дзяржавы.

Паводле яго слоў, наступствы падатковага манеўру сталі асноўнай праблемай, якая паўстала ў эканамічных адносінах Масквы і Мінска, "і, напэўна, неяк адбіваецца і на палітычных", падкрэсліў Рапота.

Што за падатковы манеўр?

З 2019 года Расія пачала рэалізацыю падатковага манеўру, які мае на ўвазе паступовае абнуленне да 2024 года вывазных пошлін. Замест іх паступова будзе павышацца падатак на здабычу карысных выкапняў.

Раней Беларусь купляла расійскую нафту без выплаты пошлін у бюджэт Расіі. Чорнае золата з "Дружбы" перапрацоўвалася ў нафтапрадукты, якія Беларусь выкарыстоўвала як для ўласных патрэб, так і адпраўляла за мяжу, у тым ліку ў Расію. Пошліны за гэтыя нафтапрадукты Беларусь пакідала ў сваім бюджэце. Такім чынам краіна атрымлівала схаваную субсідыю.

Страты ад падатковага манеўру ў галіне ў 2019-2024 гадах афіцыйны Меінск ацэньваў у 10,5-11 мільярдаў долараў.
Як заяўляў раней прэс-сакратар кіраўніка ўрада Расіі Алег Осіпаў, страты бюджэту Беларусі з-за падатковага манеўру не адносяцца да абавязацельстваў РФ перад Мінскам.

Пасол Беларусі ў Расіі Уладзімір Сямашка адзначаў, што ў рамках праведзеных на пачатку снежня перамоваў лідараў Беларусі і Расіі бакі знайшлі падыходы да вырашэння пытання аб кампенсацыі, ён можа быць вырашана з 1 студзеня 2022 года.

0
Тэги:
Саюзная дзяржава, Рыгор Рапота