Лагатып Facebook

Свабода слова толькі для сваіх: Facebook заблакаваў праекты тэлеканала RT

58
У праекта In the Now было больш за 2,5 мільярда праглядаў і чатырох мільёнаў падпісчыкаў. Цяпер ён выдалены адміністрацыяй Facebook па "наводцы" аднаго з фондаў.

МІНСК, 18 лют - Sputnik. Сацыяльная сетка Facebook заблакавала старонкі даччынага праекта тэлеканала RT пад назвай In the Now, пра гэта ў панядзелак паведаміла галоўны рэдактар канала Маргарыта Сіманьян.

In the Now - даччыны праект RT на англійскай мове. У яго было чатыры мільёны падпісчыкаў на Facebook і парадку 2,5 мільярда праглядаў.

"CNN, па навядзенні фонду, што фінансуецца Дзярждэпам і НАТА, зрабілі матэрыял пра тое, што гэты праект фінансуецца з Расіі. І задалі пытанне Facebook, маўляў, як жа так: рускае ўмяшанне і вось гэта ўсё? Facebook тут жа нас заблакаваў! Не прад'явіўшы ніякіх, што называецца, абвінавачванняў", - распавяла ў сваім Telegram Сіманьян.

Правілы Facebook праект не парушаў, прэтэнзій да яго сацыяльная сетка ні разу не агучвала.

"Калі праблема ў тым, што ў назве праекта не было гучна паказана, што ён фінансуецца з Расіі, так у радыё "Свабода" такога таксама не паказана. І нічога, вяшчаюць спакойна. І не толькі яны", - адзначыла галоўны рэдактар.

На думку Сіманьян, гэта з'яўляецца чарговым доказам таго, што CNN і Facebook дзейнічаюць як цэнзура Дзярждэпартамента.

У каментары тэлеканала RT адзначаецца, што многія вірусныя відэа спансуюцца дзяржавамі, аднак яны не блакуюцца.

"Так мы ў чарговы раз пераканаліся, што ў Facebook свабода слова - толькі для сваіх", - так адзначылі ў Telegram-канале самага RT.

Блакаванне праекта RT- гэта не адзіная праява цэнзуры ў сацыяльных сетках за апошнія месяцы. Так, Facebook 17 студзеня заблакаваў звыш паўтысячы акаўнтаў, звязаных з Расіяй: з сацсеткі зніклі старонкі, звязаныя з супрацоўнікамі Sputnik, а таксама некаторыя афіцыйныя акаўнты агенцтва ў краінах СНД. Тады ў Facebook гэта абгрунтавалі дачыненнем да "каардынаванай недакладнай дзейнасці".

58
Тэги:
Маргарыта Сіманьян, Facebook

У свеце